- Plný úvazek

Městská část praha 3, územně samosprávný celek.
Městská část Praha 3 přijme referenta/referentku odboru vnějších vztahů a kultury do oddělení informačního centra
Doba určitá (po dobu výkonu uvolněné funkce) na cca 2 roky, platová třída 10 (v rozmezí od 23 390,--Kč až 34 370,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut v rozmezí od 4 000,-- Kč do 17 000,-- Kč. Nástup dohodou. Vhodné i pro absolventy.
Požadavky na vzdělání: vysokoškolské, popř. středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017.
Další požadavky, schopnosti: uživatelská schopnost práce na PC (Microsoft Office), znalost AJ, dalšího jazyka výhodou, výborné komunikační schopnosti v písemném i v mluveném projevu, zájem o kulturní dění, památky a oblast Prahy 3, trpělivé a vstřícné jednání s klienty Infocentra.
Hlavní náplň práce: poskytování bezplatné informační a poradenské služby obyvatelům MČ Praha 3 a návštěvníkům v recepci Informačního centra, zajišťování distribuce tiskových a propagačních materiálů, podílení se na realizaci akcí pořádané městkou částí (výstavy, vernisáže, workshopy), vedení pokladny a pokladních knih, spolupráce s místními spolky, sdruženími apod.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu (směny mezi 8:00-18:00 hod.), 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příjemné pracovní prostředí.
Přihláška: profesní životopis a doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře nejpozději do 4. 11. 2024
V případě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucí oddělení odboru vnějších vztahů a kultury Ing. Evu Slezákovou tel:. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?