- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou, znalost AJ na komunikační úrovni podmínkou, znalost dalšího jazyka na pasivní úrovni podmínkou, pokročilá znalost práce na PC – MS Office, wordpress, canva, facebook, instragram, google nástroje, MailChimp, výborné komunikační dovednosti, pečlivost a aktivní přístup k práci, časová flexibilita (v případě potřeby je nutné pracovat i o víkendu), čistý trestní rejstřík, stylizační dovednosti a výborná znalost ČJ
POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou 1 rok, nástup možný ihned, vhodné i pro absolventy, komunikace s klienty a návštěvníky informačního centra, zprostředkování prodeje vstupenek, administrativní činnost spojená s provozem informačního centra, tvorba a propagace grafických návrhů, správa webových stránek a sociálních sítí, orientace v dotačních programech, znalosti z oblasti cestovního ruchu, kultury a propagace, aktivní účast na realizaci akcí, tvorba a korekce článků, komunikace s médii, platová třída 8 (dle NAŘÍZENÍ VLÁDY č. 564/2006 Sb.)
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: zázemí stabilní organizace, přátelský kolektiv, 25 dnů dovolené, stravenky, jazykové kurzy, parkovací karta na parkování v areálu pracoviště, vstup do knihovny zdarma, karta na vstup do muzeí zdarma pro sebe i rodinné příslušníky
KONTAKT: Trnková Zdeňka Bc., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Písemné příhlášky je nutné doručit do pondělí 7.2.2022 do 10 hodin.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?