Referent/ka odd. správního MČ Praha 3

Žižkov, Praha

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Městská část Praha 3 hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Městská část praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 7. 10. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/referentka oddělení správního odboru občansko správního
 
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 10 (v rozmezí od 21 260,--Kč až 31 240,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut v rozmezí od 4 000,--Kč do 17 000,--Kč. Nástup 1. 11. 2024 nebo dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat velmi dobře český jazyk slovem i písmem)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

Další požadavky

požadované vzdělání:
požadavky na oprávněnou úřední osobu dle ustanovení § 111 a § 112 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich:

1) vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice

nebo

2) jiné vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich)

nebo

3) středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017 (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich),

požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě v agendě přestupkového řízení výhodou,

požadované znalosti: znalost zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích a zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich,

další dovednosti, schopnosti: práce na PC, velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, psychická odolnost.

Hlavní náplň práce

provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, a zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, a ukládání správních trestů dle zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent/referentka odboru občansko správního, oddělení správní“

Nabídky zasílejte nejpozději do 29. 10. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Mgr. Bc. Martina Trochová

tajemnice ÚMČ Praha 3

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
Městská část Praha 3 | Městská část Praha 3 | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. června
Vězeňská služba České republiky | Vězeňská služba České… | Plzeň Plzeň
  • od 17 980 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. prosince
Generální ředitelství cel | Generální ředitelství cel | Liberec Liberec
  • 29 120 – 33 320 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. ledna
Swiss Automotive Group CZ s.r.o. | Swiss Automotive Group CZ s.r… | České Budějovice České Budějovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 4. listopadu
MIMO BOHEMIA, a.s. | MIMO BOHEMIA, a.s. | Liblice, Český Brod Liblice, Český Brod
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 4. listopadu
SH Job Partners s.r.o. | SH Job Partners s.r.o. | Říčany, Praha-východ Říčany, Praha-východ
  • 45 000 – 57 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. října
Jihomoravské dětské léčebny, příspěvková organizace | Jihomoravské dětské léčebny,… | Ostrov u Macochy Ostrov u Macochy
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ministerstvo práce a sociálních věcí, Městská část Praha 3, HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, NADĚJE, Ředitelství silnic a dálnic s. p., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Policejní prezidium České republiky, Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, OBIS s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, mBlue Czech, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Vedoucí týmu / Team leader, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Ekonom / Ekonomka, Účetní, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Správce / správkyně IT, Technik / technička IT, Tester, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Projektový / projektová manažerka, Ředitel / ředitelka auditu, Ekolog / Ekoložka, Geolog / Geoložka, Veterinární lékař / lékařka, Střelmistr / Střelmistrová, Celník / Celnice, Policista / Policistka, Voják / Vojákyně, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Support IT, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Nové Město, Praha, Žižkov, Praha, Praha, Nusle, Praha, Krč, Praha, Kamýk, Praha, Holešovice, Praha, Vršovice, Praha, Staré Město, Praha, Karlín, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto bezpečnost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT