- 36 600 – 38 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Chceš se podílet na projektech pro významné klienty, jako je Armáda ČR nebo Policie ČR? Přidej se k nám! Jsme Trade FIDES, a.s. – firma s rodinným přístupem, která tě podpoří ve vzdělávání a odborném růstu.
Stále váháš? Naši zaměstnanci si nejvíce cení stability firmy, neformálního pracovního prostředí a možnosti učet se nové věci a dále se rozvíjet.
Už neváhej a přidej se k nám! Zašli nám svůj životopis a udělej krok správným směrem pro svoji kariéru.
* zpracování dílčích částí projektové dokumentace
* spolupráce s realizačním a obchodním oddělením
* digitalizace a kompletování projektové dokumentace
* vedení archivu projektové dokumentace
* ukončené SŠ/VŠ vzdělání elektrotechnického směru
* osvědčení o odborné způsobilosti min. dle §5 NV č. 194/2022 Sb.
* uživatelská znalost produktů MS (Windows, Office)
* ochota dále se vzdělávat a učit se novým věcem
* předpoklad pro získání prověrky NBÚ
* aktivní a komunikativní přístup
* čistý trestní rejstřík podmínkou
* řidičský průkaz sk. B
Dále uvítáme, ale není podmínkou:
* znalost bezpečnostních systémů PZTS, EPS, VSS (CCTV), EKV, UKS, NZS
* znalost práce v programu AutoCAD
* znalost AJ na úrovni orientace v technických listech
* práci na HPP v české společnosti s 30letou tradicí
* kolektiv zkušených kolegů a podpora odborného růstu
* 5 týdnů dovolené
* roční a věrnostní odměny
* pružnou pracovní dobu
* celofiremní akce
* notebook a mobil
* stravenkový paušál
* zvýhodněnou MultiSport kartu
* možnost nastoupit ihned nebo dle dohody
* pojištění odpovědnosti za škody pro všechny zaměstnance
* lokalita: Hradec Králové
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.