- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce: Týn nad Vltavou.
Předpokládaný datum nástupu: podle dohody.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou.
Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 8.
Stručná náplň práce: zajišťuje činnost infocentra a turistického ruchu, včetně podzemních chodeb; provádí předprodej vstupenek a propagačních předmětů; podílí se na vytváření propagačních materiálů; vede agendu příspěvků z programu Oranžový rok; zodpovídá za vedení informačních tiskovin města; podílí se na informování občanů ve věcech kultury, cestovního ruchu a sportovních aktivit; spolupracuje se Sdružením měst a obcí Vltava a dalších organizací; na vyžádání orgánů města předkládá odborné zprávy a posudky a činí ústní vysvětlení.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka / úřednice podle § 4 zákona o úřednících: fyzická osoba která dosáhla věku 18 let a je plně svéprávná; občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk; bezúhonnost; za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z
nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena.
Kvalifikační předpoklady: středoškolské vzdělání, obor cestovní ruchu výhodou.
Další znalosti, dovednosti a osobnostní předpoklady: znalost angličtiny minimálně na úrovni A2 – Waystage (mírně pokročilí), znalost němčiny výhodou; znalost práce na PC (MS Office, internet); ochota vzdělávat se; organizační a komunikační schopnost; pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup; držitel řidičského průkazu skupiny B; praxe v oboru cestovního ruchu výhodou.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty; příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity (FlexiPass); příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; podporu slaďování pracovního a rodinného života.
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení: uchazeč podá písemnou přihlášku k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících jsou:
. jméno, příjmení a titul uchazeče,
. datum a místo narození uchazeče,
. státní příslušnost uchazeče,
. místo trvalého pobytu uchazeče,
. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
. datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících nutno připojit:
. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o
odborných znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správních činností,
. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 9. 2. 2023 v podatelně Městského úřadu Týn nad Vltavou.
Na obálku prosím uveďte: „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení referent OŠK – infocentrum“, Městský úřad Týn nad Vltavou, tajemnice úřadu, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou.
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky Městského úřadu Týn nad Vltavou: ID tn8b4c3. U požadovaných příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky. Do předmětu v datové zprávě prosím uveďte: „tajemnici úřadu – NEOTEVÍRAT – výběrové řízení referent OŠK“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného žádného uchazeče.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.