- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Týn nad Vltavou.
Předpokládaný datum nástupu: podle dohody.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou.
Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 8.
Stručná náplň práce: zajišťuje činnost infocentra a turistického ruchu, včetně podzemních chodeb; provádí předprodej vstupenek a propagačních předmětů; podílí se na vytváření propagačních materiálů; vede agendu příspěvků z programu Oranžový rok; zodpovídá za vedení informačních tiskovin města; podílí se na informování občanů ve věcech kultury, cestovního ruchu a sportovních aktivit; spolupracuje se Sdružením měst a obcí Vltava a dalších organizací; na vyžádání orgánů města předkládá odborné zprávy a posudky a činí ústní vysvětlení.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka / úřednice podle § 4 zákona o úřednících: fyzická osoba která dosáhla věku 18 let a je plně svéprávná; občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk; bezúhonnost; za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z
nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena.
Kvalifikační předpoklady: středoškolské vzdělání, obor cestovní ruchu výhodou.
Další znalosti, dovednosti a osobnostní předpoklady: znalost angličtiny minimálně na úrovni A2 – Waystage (mírně pokročilí), znalost němčiny výhodou; znalost práce na PC (MS Office, internet); ochota vzdělávat se; organizační a komunikační schopnost; pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup; držitel řidičského průkazu skupiny B; praxe v oboru cestovního ruchu výhodou.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty; příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity (FlexiPass); příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; podporu slaďování pracovního a rodinného života.
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení: uchazeč podá písemnou přihlášku k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících jsou:
. jméno, příjmení a titul uchazeče,
. datum a místo narození uchazeče,
. státní příslušnost uchazeče,
. místo trvalého pobytu uchazeče,
. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
. datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících nutno připojit:
. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o
odborných znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správních činností,
. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 9. 2. 2023 v podatelně Městského úřadu Týn nad Vltavou.
Na obálku prosím uveďte: „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení referent OŠK – infocentrum“, Městský úřad Týn nad Vltavou, tajemnice úřadu, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou.
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky Městského úřadu Týn nad Vltavou: ID tn8b4c3. U požadovaných příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky. Do předmětu v datové zprávě prosím uveďte: „tajemnici úřadu – NEOTEVÍRAT – výběrové řízení referent OŠK“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?