- 28 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou, znalost dvou světových jazyků, z nichž jeden je AJ, výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování a kultivovaný projev, chopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů, loajalita, spolehlivost a pečlivost, schopnost čelit stresovým situacím, časová flexibilita, znalost práce na PC (MS Office), ŘP sk. B, vítané předpoklady: tvorba grafických návrhů, orientace ve správě webu, orientace v dotačních programech, znalosti z oblasti cestovního ruchu, kultury a propagace
POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou-zástup za RD, vhodné i pro absolventy, každodenní komunikace s klienty, návštěvníky infocentra, správa webových stránek a sociálních sítí (vkládání příspěvků, aktualizace informací), zprostředkování prodeje vstupenek, aktualizace kalendáře akcí a seznamu turistických objektů, administrativní činnost spojená s provozem informačního centra, příprava podkladů pro propagaci akcí, aktivní podílení se na realizaci akcí
KONTAKT: Trnková Zdeňka Bc., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč doplní: strukturovaný životopis s akcentem na dosavadní praxi, motivační dopis. Písemné přihlášky je nutno doručit do pondělí 4.10.2021 do 10 hod (elektronicky). Kontakt: Zámek Slavkov – Austerlitz, příspěvková organizace, Palackého nám. 1, 684 01 Slavkov u Brna
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?