- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Městská část Praha 3 přijme referenta/referentku odboru vnějších vztahů a kultury do oddělení informačního centra
Doba neurčitá, platová třída 10 (v rozmezí od 24 790,--Kč do 35770,--Kč podle započitatelné praxe, zaručený plat ve výši 33 280,--Kč), v souladu s nařízením vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut v rozmezí od 4 000,-- Kč do 17 000,-- Kč. Nástup 1. 7. 2025 nebo dohodou. Vhodné i pro absolventy.
Požadavky na vzdělání: středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017, případně vysokoškolské vzdělání.
Další požadavky, schopnosti: uživatelská schopnost práce na PC (Microsoft Office), znalost AJ – komunikativní úroveň, znalost dalšího jazyka výhodou, výborné komunikační schopnosti v písemném i v mluveném projevu, zájem o kulturní dění, památky a oblast Prahy 3, trpělivé a vstřícné jednání s klienty Infocentra.
Hlavní náplň práce: práce recepční Infocentra Prahy 3, poskytování bezplatné informační a poradenské služby obyvatelům MČ Praha 3 a návštěvníkům na recepci Informačního centra, zajišťování distribuce tiskových a propagačních materiálů, podílení se na realizaci akcí pořádané městkou částí (výstavy, vernisáže, workshopy), vedení pokladny a pokladních knih, spolupráce s místními spolky, sdruženími apod.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu (směny mezi 8:00-18:00 hod.), 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits nebo MultiSport (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření, případně DIP) nebo na životní pojištění, příjemné pracovní prostředí.
Přihláška: profesní životopis a doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře nejpozději do 23. 5. 2025.
V případě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucí oddělení - Informační centrum odboru vnějších vztahů a kultury Ing. Evu Slezákovou, tel:. zobrazit tel. číslo .
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.