- 32 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: spolupráce při vedení podvojného účetnictví a zpracování svěřeného úseku účetní agendy společnosti, spolupráce při inventarizaci majetku a účtů při účetních závěrkách, spolupráce při přípravě podkladů pro účetní závěrky, audit a reporting, administrativní práce v účetním oddělení, administrativní a koordinační podpora personálního oddělení, spolupráce se mzdovým účetním při zpracování mezd a mzdové agendy v souladu s platnou legislativou, včetně evidence docházky, sledování srážek a exekucí, evidence, spolupráce s kolegy v ekonomickém oddělení, práce s informačními systémy, zodpovědnost za udržování a správnost dat
POŽADAVKY: SŠ vzdělání ekonomického směru a prokazatelnou praxi na pozici účetní/mzdové účetní, příjemné vystupování, komunikační schopnosti a organizační dovednosti, schopnost pracovat v týmu i samostatně, pečlivost a pozitivní přístup k práci, smysl pro zodpovědnost, diskrétnost, loajálnost, časovou flexibilitu, odolnost v ůči stresové zátěži, trestní bezúhonnost a případné reference
NABÍZÍME: práci v české dynamicky se rozvíjející společnosti s dlouhodobou tradicí, ve které budete odpovídajícím způsobem oceněni za své pracovní nasazení, zkušenosti a schopnosti, práci na hlavní pracovní poměr, odpovědnou a samostatnou práci, férové podmínky spolupráce, možnost profesního rozvoje v prostředí prosperující firmy, přátelský a dynamický pracovní kolektiv, jazykové kurzy anglického jazyka, firemní benefity – bonusy/prémie, slevy na produkty využívané firmou, fástup možný ihned
KONTAKT: e-mailem (váš strukturovaný životopis a motivační dopis v českém jazyce, prosím, zasílejte v elektronické podobě na adresu . Informace o průběhu a výsledku výběrového řízení obdrží pouze uchazeči, kteří budou pozváni k osobním pohovorům.)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.