- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: spolupráce při vedení podvojného účetnictví a zpracování svěřeného úseku účetní agendy společnosti, spolupráce při inventarizaci majetku a účtů při účetních závěrkách, spolupráce při přípravě podkladů pro účetní závěrky, audit a reporting, administrativní práce v účetním oddělení, administrativní a koordinační podpora personálního oddělení, spolupráce se mzdovým účetním při zpracování mezd a mzdové agendy v souladu s platnou legislativou, včetně evidence docházky, sledování srážek a exekucí, evidence, spolupráce s kolegy v ekonomickém oddělení, práce s informačními systémy, zodpovědnost za udržování a správnost dat
POŽADAVKY: SŠ vzdělání ekonomického směru a prokazatelnou praxi na pozici účetní/mzdové účetní, příjemné vystupování, komunikační schopnosti a organizační dovednosti, schopnost pracovat v týmu i samostatně, pečlivost a pozitivní přístup k práci, smysl pro zodpovědnost, diskrétnost, loajálnost, časovou flexibilitu, odolnost v ůči stresové zátěži, trestní bezúhonnost a případné reference
NABÍZÍME: práci v české dynamicky se rozvíjející společnosti s dlouhodobou tradicí, ve které budete odpovídajícím způsobem oceněni za své pracovní nasazení, zkušenosti a schopnosti, práci na hlavní pracovní poměr, odpovědnou a samostatnou práci, férové podmínky spolupráce, možnost profesního rozvoje v prostředí prosperující firmy, přátelský a dynamický pracovní kolektiv, jazykové kurzy anglického jazyka, firemní benefity – bonusy/prémie, slevy na produkty využívané firmou, fástup možný ihned
KONTAKT: e-mailem (váš strukturovaný životopis a motivační dopis v českém jazyce, prosím, zasílejte v elektronické podobě na adresu . Informace o průběhu a výsledku výběrového řízení obdrží pouze uchazeči, kteří budou pozváni k osobním pohovorům.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?