- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Charakteristika pracovní pozice: komplexní zpracování platové agendy, koordinace usměrňování výpočtu, výplaty a zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy ze závislé činnosti a pojistného na sociální a zdravotní pojištění a vyřizování pracovněprávních záležitostí zaměstnanců.
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 16 990 Kč do
23 730 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce, odměny za splnění mimořádných a zvlášť významných pracovních úkolů
Předpokládaný termín nástupu: 1. 10. 2017
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou
Kvalifikační předpoklady: střední vzdělání s maturitní zkouškou
Náležitosti písemné přihlášky:
jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 27. 4. 2017 – 12:00 hodin
Způsob podání přihlášky: obálku označenou „Mzdová účetní / mzdový účetní“ zaslat na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1, 470 36 Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.
Po ukončeném výběrovém řízení si mohou uchazeči svoje doklady a ostatní písemnosti osobně vyzvednout v úseku personalistiky a mezd – následně budou tyto protokolárně skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?