- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Hledám zkušenou mzdovou účetní, která se bude věnovat mj. administrativě spojené se vznikem a ukončováním pracovních poměrů, bude vyřizovat požadavky zaměstnanců, komunikovat s úřady státní správy (OSSZ, UP, zdravotní pojišťovny aj.), bude vést evidenci a agendu pracovních neschopností, MD, rodičovských dovolených. Další součástí práce je vyhotovování evidenčních listů, údržba dat v personálním a docházkovém systému. Komplexní zúčtování mezd (směnné provozy).
Pracovní nabídka je vhodná pro uchazeče disponující odbornou praxí v oblasti mzdového účetnictví (nutné) s možností nástupu do PP ihned. S ohledem na situaci u zaměstnavatele není možné čekat na zájemce po dobu jeho výpovědní doby u předchozího zaměstnavatele. Za pochopení děkuji.
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání – ideálně ekonomického směru
odbornou praxi v oblasti zpracování mezd – nutná podmínka
zkušenost z výrobní společnosti (výhoda)
znalost práce s programem ELANOR velkou výhodou
velmi dobrá znalost práce v MS Excel
týmového ducha, pečlivost, zodpovědnost
znalost AJ (velkou výhodou nikoli podmínkou)
Zaměstnavatel nabízí
zázemí rychle se rozvíjející zahraniční společnosti
příjemné a podnětné pracovní prostředí
práci na HPP
5 týdnů dovolené
2× ročně finanční bonus
příspěvek na penzijní připojištění, na dopravu
pravidelná roční valorizace mzdy
dotované závodní stravování
jazykové kurzy – AJ
možnost profesního růstu a vzdělávání
Info o zaměstnavateli
japonská výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti elektrotechniky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?