- 35 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledám zkušenou mzdovou účetní, která se bude věnovat mj. administrativě spojené se vznikem a ukončováním pracovních poměrů, bude vyřizovat požadavky zaměstnanců, komunikovat s úřady státní správy (OSSZ, UP, zdravotní pojišťovny aj.), bude vést evidenci a agendu pracovních neschopností, MD, rodičovských dovolených. Další součástí práce je vyhotovování evidenčních listů, údržba dat v personálním a docházkovém systému. Komplexní zúčtování mezd (směnné provozy).
Pracovní nabídka je vhodná pro uchazeče disponující odbornou praxí v oblasti mzdového účetnictví (nutné) s možností nástupu do PP ihned. S ohledem na situaci u zaměstnavatele není možné čekat na zájemce po dobu jeho výpovědní doby u předchozího zaměstnavatele. Za pochopení děkuji.
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání – ideálně ekonomického směru
odbornou praxi v oblasti zpracování mezd – nutná podmínka
zkušenost z výrobní společnosti (výhoda)
znalost práce s programem ELANOR velkou výhodou
velmi dobrá znalost práce v MS Excel
týmového ducha, pečlivost, zodpovědnost
znalost AJ (velkou výhodou nikoli podmínkou)
Zaměstnavatel nabízí
zázemí rychle se rozvíjející zahraniční společnosti
příjemné a podnětné pracovní prostředí
práci na HPP
5 týdnů dovolené
2× ročně finanční bonus
příspěvek na penzijní připojištění, na dopravu
pravidelná roční valorizace mzdy
dotované závodní stravování
jazykové kurzy – AJ
možnost profesního růstu a vzdělávání
Info o zaměstnavateli
japonská výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti elektrotechniky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.