- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vaší pracovní náplní bude:
aktivně komunikovat se zákazníky (osobně, telefonicky i e-mailem)
řešit dotazy, požadavky a připomínky zákazníků
poskytovat informace o službách a pomáhat s jejich výběrem
nabízet a prodávat naše služby
vést související administrativu
Co od vás očekáváme:
výborné komunikační dovednosti a příjemné vystupování
zkušenosti s prodejem nebo zákaznickým servisem výhodou
orientace v oblasti telekomunikací výhodou
dobrou znalost práce na PC (MS Office, Google nástroje, internet)
samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
kolegiálnost, ochotu spolupracovat a respekt vůči ostatním v týmu
flexibilitu a chuť učit se nové věci
řidičský průkaz skupiny B výhodou
Co vám za to nabízíme:
motivační finanční ohodnocení závislé na vašich výsledcích
práci ve stabilní a respektované společnosti s přátelským týmem
moderní pracovní prostředí v příjemné atmosféře
zaměstnanecké výhody a benefity
podporu při zaškolení a možnost profesního růstu
Místo výkonu je na centrále firmy v Kosmonosích, pracovní doba je na směny tak, aby byl pokrytý provoz zákaznického centra po – pá 8:00 – 18:00.
Dragon Internet a.s.
Pod Loretou 883
293 06 Kosmonosy
IČO: 27237800
Datová schránka: 7ppdr4u
Další informace:
GPS: 50.431673,14.930836,
S-JTSK: -701707.25 -1009898.75,
RUIAN: 15576078
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.