- Plný úvazek
z: 23.3.2018 Specialista zákaznické podpory
Do mladého kolektivu hledáme kolegu nebo kolegyni. A jaký bys měl být?
- Pečlivost, přesnost, zodpovědnost a rychlost při plnění práce považuješ za samozřejmost
- Jsi komunikativní a rád pomáháš lidem
- V problémových situacích jednáš s chladnou hlavou a asertivně
- Umíš si zorganizovat vlastní čas a pracovat efektivně a ekonomicky
- Zvládáš práci jak samostatně, tak v týmu
- Tvá čeština je na skvělé úrovni
- S počítačem si rozumíš, programy jako Excel, Word a Outlook ovládáš na uživatelské úrovni
A co bys u nás dělal?
- Zodpovídal telefonické i emailové dotazy zákazníků
- Vyřizoval zákaznické i dodavatelské reklamace
- Podporoval fakturantku – tvorba faktur, daňových dokladů,…
- Podporoval i další členy týmu
Pokud něco z toho neovládáš, rádi tě zaškolíme.
Nastup ihned nebo v dohledné době.
Kontaktuj nás písemně na email: e-mail přes
, do předmětu napiš: obsluha eshopu