- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Kontakt: emailem e-mail přes
Zákaznická podpora a správce sociálních sítí služby Lepší.TV
Baví tě práce s lidmi? Chceš jim pomáhat? Staň se členem našeho zákaznického týmu. Rosteme, proto potřebujeme další posily. Nyní hledáme kolegyni či kolegu do zákaznického servisu (praxe výhodou), který bude pomáhat zákazníkům televizní služby Lepší.TV a řešit jejich dotazy či požadavky. A nejen to! Také pronikneš do světa sociálních sítí a budeš prezentovat značku navenek.
Neustále budeš pracovat na něčem novém a nikdy se nebudeš nudit. Ukaž nám, co je v tobě! Dáme ti příležitost! Každý den budeš řešit spoustu požadavků. Tvou výzvou bude, abys je všechny vyřešil/a tak, aby zákazníci byli maximálně spokojeni.
Každý ví, že práce s lidmi není někdy jednoduchá, ale i tak tu máme pozitivní i přátelskou atmosféru.
CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT
Volat, mluvit, ptát se, poslouchat. Každý den pomůžeš najít to nejlepší řešení spoustě zákazníků.
Vysvětlovat, v čem jsou naše služby a produkty nejlepší. A proč. (A že my jsme nejlepší!)
Zapadneš do super týmu. Ať už na zákaznickém centru nebo z home office držíme při sobě.
Zlepšovat se. Objevovat nové věci. A třeba časem i pomáhat firmě růst a přicházet s novými nápady a vylepšeními.
CO MÁME PRO TEBE NAVÍC KROMĚ PLATU
Skvělou službu Lepší.TV bez omezení.
Příspěvek na stravné
Jsme jedna velká parta. Organizujeme i společné mimopracovní aktivity.
Káva, čaj aj. co tvé hrdlo ráčí.
Nákupy elektroniky na firmu. Tedy nemusíš platit DPH.
Telefon
CO U TEBE HLEDÁME
Nestojíš stydlivě v koutě a umíš se ptát.
Jsi klidná empatická povaha.
Jsi odhodlán/a pomoci všem a dělat lidi šťastnější.
Umíš máknout a chceš si vydělat.
Místo výmluv hledáš řešení. Protože víš, že když chceš, všechno jde.
Ovládáš český jazyk velmi dobře.
U nás poznáš svět technologií zblízka, naučíš se komunikovat se zákazníky a nasbíráš spoustu cenných zkušeností. Že nemáš tři diplomy a škola Tě nikdy moc nebrala? Tohle u nás až tak neřešíme, pokud máš energii a ambice něco dokázat.
Víme, že začátky jsou náročné všude, ale my Ti všechno potřebné na startu ukážeme. Budeme čekat na tvůj životopis! ??
Zaměstnanecké výhody: dovolená, příjemný kolektiv, stravenky, firemní mobil, zdarma účet k Lepší.TV, k dispozici neomezené množství kávy a čajů, firemní akce a jiné benefity
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.