- 20 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Kontakt: emailem e-mail přes
Zákaznická podpora a správce sociálních sítí služby Lepší.TV
Baví tě práce s lidmi? Chceš jim pomáhat? Staň se členem našeho zákaznického týmu. Rosteme, proto potřebujeme další posily. Nyní hledáme kolegyni či kolegu do zákaznického servisu (praxe výhodou), který bude pomáhat zákazníkům televizní služby Lepší.TV a řešit jejich dotazy či požadavky. A nejen to! Také pronikneš do světa sociálních sítí a budeš prezentovat značku navenek.
Neustále budeš pracovat na něčem novém a nikdy se nebudeš nudit. Ukaž nám, co je v tobě! Dáme ti příležitost! Každý den budeš řešit spoustu požadavků. Tvou výzvou bude, abys je všechny vyřešil/a tak, aby zákazníci byli maximálně spokojeni.
Každý ví, že práce s lidmi není někdy jednoduchá, ale i tak tu máme pozitivní i přátelskou atmosféru.
CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT
Volat, mluvit, ptát se, poslouchat. Každý den pomůžeš najít to nejlepší řešení spoustě zákazníků.
Vysvětlovat, v čem jsou naše služby a produkty nejlepší. A proč. (A že my jsme nejlepší!)
Zapadneš do super týmu. Ať už na zákaznickém centru nebo z home office držíme při sobě.
Zlepšovat se. Objevovat nové věci. A třeba časem i pomáhat firmě růst a přicházet s novými nápady a vylepšeními.
CO MÁME PRO TEBE NAVÍC KROMĚ PLATU
Skvělou službu Lepší.TV bez omezení.
Příspěvek na stravné
Jsme jedna velká parta. Organizujeme i společné mimopracovní aktivity.
Káva, čaj aj. co tvé hrdlo ráčí.
Nákupy elektroniky na firmu. Tedy nemusíš platit DPH.
Telefon
CO U TEBE HLEDÁME
Nestojíš stydlivě v koutě a umíš se ptát.
Jsi klidná empatická povaha.
Jsi odhodlán/a pomoci všem a dělat lidi šťastnější.
Umíš máknout a chceš si vydělat.
Místo výmluv hledáš řešení. Protože víš, že když chceš, všechno jde.
Ovládáš český jazyk velmi dobře.
U nás poznáš svět technologií zblízka, naučíš se komunikovat se zákazníky a nasbíráš spoustu cenných zkušeností. Že nemáš tři diplomy a škola Tě nikdy moc nebrala? Tohle u nás až tak neřešíme, pokud máš energii a ambice něco dokázat.
Víme, že začátky jsou náročné všude, ale my Ti všechno potřebné na startu ukážeme. Budeme čekat na tvůj životopis! ??
Zaměstnanecké výhody: dovolená, příjemný kolektiv, stravenky, firemní mobil, zdarma účet k Lepší.TV, k dispozici neomezené množství kávy a čajů, firemní akce a jiné benefity

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.