- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co Vám nabízíme
· práci v přátelském kolektivu ve stabilní a rozvíjející se společnosti
· podporu, férové jednání, korektní a lidský přístup
· dobré finanční ohodnocení a dovolenou navíc
· prostor k uplatnění vlastních nápadů
· možnost osobního rozvoje a realizace
· vzdělávání se, pravidelná školení a kurzy, výuka německého a anglického jazyka
· příležitost k růstu a dlouhodobému budování kariéry
· firemní notebook a telefon, příspěvek na stravování a na dopravu
Vaše pracovní náplň
· operativní řízení kvality – zajišťování a ověřování kvality ve výrobním procesu
· vstupní / výstupní kontrola
· optimalizace a zefektivňování kontrolního a výrobního procesu
· analýza a řešení příčin neshod ve výrobním procesu, stanovení opatření vedoucích k nápravě a ověření efektivnosti nápravných opatření
· vyřizování reklamací, sledování spokojenosti zákazníků, hodnocení a audity dodavatelů
· navrhování, kontrola a hodnocení účinnosti realizovaných opatření
· přezkum a optimalizace FMEA a kontrolního plánu
· spolupráce při plánování a zavádění nových produktů, validace výrobní linky během výroby
· spolupráce při auditech
· interní školení zaměstnanců
· řízení projektů
Co by Vám nemělo chybět
· schopnost stanovovat cíle, řídit, vést a motivovat lidi, dobře komunikovat, rozhodovat a řešit problémy
· praxe a zkušenosti v oblasti řízení kvality ve výrobní společnosti a automotive
· znalost norem ISO 9001, IATF 16949
· samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, cílevědomost, sebevědomí, odolnost, flexibilita a nasazení
znalost práce na PC a nástrojů měření kvality ve výrobní společnosti
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?