Admin. koordinátor/ka zakázek s NJ/FJ - i junior, flexi prac. doba, HO

Plzeň
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Aneta Dubská, zobrazit tel. číslo

O nás

INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.

Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.

Náplň práce:
Pro stabilní společnost hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni, který/á ovládá němčinu na komunikativní úrovni, nebo má silnou znalost francouzštiny. Pokud Vám práce na počítači není cizí, umíte se rychle zorientovat v systému a máte smysl pro detail, pak by pro Vás tato pozice mohla být tou pravou.

Nabízíme možnost home office 2× týdně, flexibilní pracovní dobu, získání praxe v zajímavém oboru i odvětví a další fajn benefity. Pozice je vhodná také pro absolventy či kandidáty na juniorské úrovni.

A co bude náplní Vaší práce?

  • Přijímání a zpracování zákaznických objednávek – zadání, kontrola a předání do výroby či dalším oddělením
  • Každodenní komunikace v NJ nebo FJ
  • Koordinace průběhu zakázek – hlídání termínů, podkladů a informací, které je třeba mít správně a včas
  • Administrativa v interním systému, kontrola údajů a příprava pro fakturaci
  • Práce v programu v němčině

Pracovní doba: flexibilní začátek i konec, HO 2× týdně

Nástup je možný ihned, nebo dle domluvy.

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis – rádi se s Vámi spojíme a povíme více.

Nabízíme:

  • motivující mzdu dle praxe a samostatnosti
  • získání praxe, rozšíření znalostí v oboru
  • možnost využití FJ a NJ
  • roční odměny
  • závodní stravování
  • stravenkový paušál
  • flexibilní pracovní dobu
  • HO 2× týdně
  • 4 dny volna navíc
  • možnost dalšího vzdělávání
  • zázemí stabilní a prosperující společnosti
  • firemní PC i mobil
  • adekvátní zaškolení od kolegů
  • moderní a nové kanceláře
  • Přátelský kolektiv
  • Firemní akce

Požadujeme:

  • Pokročilou znalost NJ (slovem i písmem), příp. dobrou znalost FJ
  • Dobrou orientaci v MS Office (Excel, Word), obecně na PC
  • Pečlivost, samostatnost a spolehlivý přístup

Sídlo firmy

INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Hornokrčská 583/30
140 00 Praha

IČO: 25131419
Datová schránka: j5tqhbk
Další informace:
GPS: 50.040854,14.456575,
S-JTSK: -741009.84 -1048503.11, RUIAN: 21863351

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat automatickou odpověď v nepřítomnosti: hotový text a vzor emailu

Jak napsat automatickou odpověď v nepřítomnosti: hotový text a vzor emailu

Pokud se chystáte na dovolenou, budete dlouhodobě mimo kancelář nebo jste nemocní, nezapomeňte si nastavit automatickou odpověď. Ukážeme vám, jak má vypadat a připojíme i vzory možných odpovědí. V článku naleznete i vzor automatické odpovědi v angličtině. Víte, že ve svém Outlooku můžete nastavit i pravidla, jak se bude příchozí pošta třídit?

Jak se nenechat napálit při hledání práce ve službách a provozu?

Jak se nenechat napálit při hledání práce ve službách a provozu?

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.