- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost PROMA REHA, s.r.o., přední český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá zaměstnance na pozici „ASISTENT/-KA BACK OFFICE“ – hlavním úkolem bude podpora obchodního týmu. Nástup dle dohody. Pozice je vhodná i pro absolventy.
Náplň práce: tvorba cenových nabídek; zpracování veřejných zakázek; zadávání objednávek do systému; komunikace se zákazníky a jejich podpora při výběru zdravotních pomůcek; podpora obchodních zástupců v terénu; zástup obchodníka z oblasti zdravotních pojišťoven – vyřizování poukazů zdravotních pomůcek; komunikace se zdravotními pojišťovnami; zpracování měsíční ho vyúčtování poukazů pojišťovnám; koordinace závozů a svozů lůžek pro pojišťovny.
Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou (obor ekonomie nebo administrativa); výborné komunikativní schopnosti a ochota učit se novým věcem; samostatnost a spolehlivost (přicházet s vlastními návrhy řešení); pozitivní a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům; časová flexibilita; dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet).
Znalosti a zkušenosti, které jsou výhodou: znalost práce v informačním systému Helios Orange; znalost programu Money S3.
Zaměstnavatel nabízí: zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní společnosti; možnost osobního a profesního růstu; firemní benefity.
V případě zájmu o uvedenou pracovní pozici zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail e-mail přes , tel. kontakt: zobrazit tel. číslo .
Pokud Vás zaměstnavatel nebude kontaktovat do 3 týdnů od zaslání životopisu, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují požadavkům na danou pozici.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.