- Plný úvazek

Charakteristika vykonávané práce: Tvoří koncepci dopravní obslužnosti v jednotlivých oborech dopravy v kraji. Koordinuje jízdní řády mezikrajských linek s návaznosti na celostátní informační systém. Vede oddělení dopravy, řídí a kontroluje činnost oddělení dopravy a plní další úkoly uložené vedoucím odboru, podepisuje písemnosti zpracované oddělením dopravy, k jejichž podpisu byl/aa písemně zmocněn/a vedoucím odboru dopravy, zajišťuje plnění úkolů kraje v přenesení působnosti v oblasti dopravy a zajišťuje plnění úkolů kraje v samostatné působnosti. Provádí rozborové a vyhodnocovací činnosti a zpracovává podklady pro stanovení rozsahu základní dopravní obslužnosti pro území kraje, projednává a zpracovává podklady ke koncepci rozvoje veřejné linkové dopravy a železniční osobní dopravy. Provádí kontrolu a dozor nad výkonem státní správy obcí v přenesené působnosti na úseku dopravy, vyhodnocuje jejich výsledky a připravuje návrhy na potřebné opatření, poskytuje odbornou a metodickou pomoc obcím.
Požadované vzdělání: VŠ – Mgr./Bc. – dopravního, právního, ekonomického nebo technického zaměření, v případně jiného zaměření VŠ je podmínkou prokázání praxe v oblasti dopravy.
Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: Schopnost koncepčního a analytického myšlení. Umění jednat s lidmi, dobré komunikační schopnosti. Schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů. Vysoké pracovní nasazení, orientace v předpisech upravujících oblast dopravy. Zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou. Uživatelská znalost práce na PC (zejména sada nástrojů Office 365, Internet), řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Výhodou praxe na stejné či podobné pozici v oblasti veřejné správy.
Požadované doklady:
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).
Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, e-mail, telefonní kontakt, datum a podpis.
Přihlášku a výše uvedené dokumenty doručte osobně nebo prostřednictvím doručovacích služeb na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 09. 03. 2022 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 117, 702 18 Ostrava, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Přihlášku včetně výše uvedených dokumentů lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky, popř. e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem.
Lze využít vzor, který naleznete na https://www.msk.cz/cs/kariera/jak-se-prihlasit-a-kontakty-na-personalni-oddeleni-1589/.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?