- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho mezinárodního klienta, který je globálním lídrem v oblasti rizik, hledáme juniorního kandidáta/tku jako podporu většího týmu. Pokud cílíte na pracovní příležitosti, kde získáte bohaté zkušenosti a budete se moct rozvíjet dál v rámci firmy, tak je tato pozice pro vás ideální :)
- Kompletace smluvních dokumentů
- Příprava podkladů pro výběrová řízení
- Úprava prezentací
- Ukládání dokumentů
- Příležitostně podpora při zajištění služební cesty
- Podpora při organizaci firemních akcí
- Znalost AJ na pokročilé úrovni - komunikace s kolegy ze zahraničí (emaily i telefonáty)
- Uživatelská znalost MS Excel a PowerPoint - to znamená, že kontingenčnky umět nemusíte :)
- Očekáváme člověka s chutí do práce, který bude rychle a proaktivně reagovat na administratvní požadavky kolegů
- Skvělý start kariéry!
- Krásné kanceláře přímo v srdci Prahy
- Perfektní zaškolení od kolegů
- Dlouhodobá spolupráce, kde po roce získáte smlouvu na dobu neurčitou
- Balíček benefitů: stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek do cafeterie, masáže na pracovišti
Rádi vám k pozici sdělíme více detailů. Stačí nám zaslat životopis a brzy vám zavoláme.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?