- Plný úvazek
1. kontakt: podání přihlášky viz text níže
Bližší informace: Bc. Martina Janšová, B 210, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail přes
Charakteristika vykonávané práce: Analyzuje účinnosti jednotlivých oblastí informačních systémů veřejné správy a zpracovává návrhy opatření ve věcech správy dokumentů krajského úřadu. Koordinuje provoz spisovny úřadu, realizaci skartačního řízení a spolupráci se Zemským archivem v Opavě na úseku spisové služby. Koordinuje provoz podatelny krajského úřadu, spisových služeb SSL GINIS a eSpisLite, digitální spisovny. Komplexně, koncepčně, metodicky a odborně podporuje uživatele spisové a hostované spisové služby.
Požadované vzdělání: VŠ magisterské.
Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet), řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Výhodou je praxe v oblasti veřejné správy a znalost práce s GINIS.
Požadované doklady:
- Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- osvědčení vydané MV podle § 4 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb.,
- čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb.,
- přihláška.
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).
Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, e-mail, telefonní kontakt, datum a podpis.
Lze využít vzor, který naleznete na https://www.msk.cz/cs/kariera/jak-se-prihlasit-a-kontakty-na-personalni-oddeleni-1589/.
Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 4.3.2022 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 117, 702 18 Ostrava, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.



