- 40 000 – 45 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Tajemník Městského úřadu Litovel, nám. Přem. Otakara 778, 784 01 Litovel, vyhlašuje v souladu s příslušnými ustanoveními zákona 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů výběrové řízení podle § 7 zákona 312/2002 Sb.
k obsazení jmenované funkce
VEDOUCÍ ODBORU MH A SI (MÍSTNÍ HOSPODÁŘSTVÍ A STAVEBNÍ INVESTICE)
MĚSTSKÉHO ÚŘADU LITOVEL
Místem výkonu práce bude Městský úřad Litovel, platové zařazení v souladu s Nařízením vlády 341/2017 Sb., platová třída 11. Uvedená mzda odpovídá započítané praxi. Po zkušební době navýšení mzdy o osobní příplatek, plus prémie.
Vznik pracovního poměru vznikne jmenováním do funkce dle zákona 128/2000 Sb., o obcích, § 102, odst. 2, písm. g), v platném znění (na návrh tajemníka rada jmenuje a odvolává vedoucí odboru).
Zajímá vás rozvoj města? Výstavba sušárny kalů, budování kanalizace a vodovodu v místních částech, bezpečnost dopravy – výstavba cyklostezek, stavba sportovní tréninkové haly, budování zázemí pro kulturně společenské akce, výstavba dětských hřišť, rozvoj místních částí města, revitalizace sídlišť, opravy a rekonstrukce chodníků a místních komunikací ….zajímá vás to? U toho všeho můžete být. Staňte se součástí týmu pro rozvoj města.
Požadavky pro výkon funkce:
•Splnění požadavků dle § 4 zákona 312/2002 Sb.
•Ukončené VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním oboru stavebnictví, pozemní stavby; technické zaměření, příp. SŠ vzdělání technického směru a dostatečná praxe.
•Zkušenost ve veřejné správě a řídící funkci vítány
•Komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita, vedení týmu
•Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Hlavní zaměření činnosti:
Odbor MHaSI plní základní úkoly na úseku samostatné působnosti:
•Stavební činnost – příprava, realizace a ukončení staveb
•Místní hospodářství – správa pozemků, pronájmy pozemků, výkon činností dle Obecně závazných vyhlášek, správa sportovišť, dětských hřišť atd.
•Činnost osadních výborů místních částí
•Na úseku přenesené působnosti výkonu státní správy plní úkoly Ochrany památkové péče.
•Bližší náplň činnosti odboru je na www.litovel.eu v Organizačním řádu.
Písemná přihláška k tomuto výběrovému řízení musí obsahovat:
1.jméno, příjmení a titul zájemce
2.datum a místo narození zájemce
3.státní příslušnost zájemce
4.místo trvalého pobytu zájemce
5.číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
6.telefonní číslo a e-mailový kontakt; můžete doložit i svou aktuální osobní fotografii
7.datum a podpis uchazeče
K přihlášce budou přiloženy tyto doklady, jako příloha:
1.strukturovaný profesní životopis – odborné znalosti, zkušenosti, dovednosti, řízení pracovních skupin apod.
2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
3.kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Pro podání písemné přihlášky se určuje termín do 27. září 2024 do 12.00 hodin na adrese:
Městský úřad Litovel, k rukám tajemníka, nám. Př. Otakara 778/1b, 784 01 Litovel.
Obálky budou označeny „neotvírat“ a značkou „vedoucí odboru MHaSI“.
Upozorňujeme, že pro podání přihlášky nestačí poštovní odeslání v uvedený den, ale faktické dodržení určeného termínu.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Pokud nebude v přihlášce vyžádáno vrácení osobních materiálů, budou ihned po skončení výběrového řízení skartovány.
Město Litovel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit.
Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Litovel bude pro potřeby personálního výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Bližší informace v případě potřeby k této veřejné výzvě podá tajemník MěÚ Litovel Ing. Radovan Vašíček, mobil zobrazit tel. číslo , nebo elektronicky na adrese e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?