- 60 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek

Tajemník Městského úřadu Litovel, nám. Přem. Otakara 778, 784 01 Litovel, vyhlašuje v souladu s příslušnými ustanoveními zákona 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů výběrové řízení podle § 7 zákona 312/2002 Sb.
k obsazení jmenované funkce
VEDOUCÍ ODBORU MH A SI (MÍSTNÍ HOSPODÁŘSTVÍ A STAVEBNÍ INVESTICE)
MĚSTSKÉHO ÚŘADU LITOVEL
Místem výkonu práce bude Městský úřad Litovel, platové zařazení v souladu s Nařízením vlády 341/2017 Sb., platová třída 11. Uvedená mzda odpovídá započítané praxi. Po zkušební době navýšení mzdy o osobní příplatek, plus prémie.
Vznik pracovního poměru vznikne jmenováním do funkce dle zákona 128/2000 Sb., o obcích, § 102, odst. 2, písm. g), v platném znění (na návrh tajemníka rada jmenuje a odvolává vedoucí odboru).
Zajímá vás rozvoj města? Výstavba sušárny kalů, budování kanalizace a vodovodu v místních částech, bezpečnost dopravy – výstavba cyklostezek, stavba sportovní tréninkové haly, budování zázemí pro kulturně společenské akce, výstavba dětských hřišť, rozvoj místních částí města, revitalizace sídlišť, opravy a rekonstrukce chodníků a místních komunikací ….zajímá vás to? U toho všeho můžete být. Staňte se součástí týmu pro rozvoj města.
Požadavky pro výkon funkce:
•Splnění požadavků dle § 4 zákona 312/2002 Sb.
•Ukončené VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním oboru stavebnictví, pozemní stavby; technické zaměření, příp. SŠ vzdělání technického směru a dostatečná praxe.
•Zkušenost ve veřejné správě a řídící funkci vítány
•Komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita, vedení týmu
•Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Hlavní zaměření činnosti:
Odbor MHaSI plní základní úkoly na úseku samostatné působnosti:
•Stavební činnost – příprava, realizace a ukončení staveb
•Místní hospodářství – správa pozemků, pronájmy pozemků, výkon činností dle Obecně závazných vyhlášek, správa sportovišť, dětských hřišť atd.
•Činnost osadních výborů místních částí
•Na úseku přenesené působnosti výkonu státní správy plní úkoly Ochrany památkové péče.
•Bližší náplň činnosti odboru je na www.litovel.eu v Organizačním řádu.
Písemná přihláška k tomuto výběrovému řízení musí obsahovat:
1.jméno, příjmení a titul zájemce
2.datum a místo narození zájemce
3.státní příslušnost zájemce
4.místo trvalého pobytu zájemce
5.číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
6.telefonní číslo a e-mailový kontakt; můžete doložit i svou aktuální osobní fotografii
7.datum a podpis uchazeče
K přihlášce budou přiloženy tyto doklady, jako příloha:
1.strukturovaný profesní životopis – odborné znalosti, zkušenosti, dovednosti, řízení pracovních skupin apod.
2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
3.kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Pro podání písemné přihlášky se určuje termín do 27. září 2024 do 12.00 hodin na adrese:
Městský úřad Litovel, k rukám tajemníka, nám. Př. Otakara 778/1b, 784 01 Litovel.
Obálky budou označeny „neotvírat“ a značkou „vedoucí odboru MHaSI“.
Upozorňujeme, že pro podání přihlášky nestačí poštovní odeslání v uvedený den, ale faktické dodržení určeného termínu.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Pokud nebude v přihlášce vyžádáno vrácení osobních materiálů, budou ihned po skončení výběrového řízení skartovány.
Město Litovel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit.
Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Litovel bude pro potřeby personálního výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Bližší informace v případě potřeby k této veřejné výzvě podá tajemník MěÚ Litovel Ing. Radovan Vašíček, mobil zobrazit tel. číslo , nebo elektronicky na adrese e-mail přes
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.