- Plný úvazek

z:28.3.2025, a:4.4.2025
Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/
Druh práce: referent/referentka místního hospodářství a údržby majetku
Odbor městského úřadu: místního hospodářství a údržby majetku
Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka
Počet obsazovaných míst: 1
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody s vybraným uchazečem
Zařazení: úředník
Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Charakteristika vykonávané práce:
" zajišťování údržby po technické a organizační stránce u komunikací, chodníkových těles, mostů a lávek,
" zodpovědnost za zákonný stav dopravního značení na místních komunikacích,
" provádění aktualizace pasportu místních komunikací, chodníkových těles, ostatních ploch, dopravního značení,
" evidence dešťových vpustí, aktualizace jejich pasportu včetně popisu technického stavu,
" zajišťování údržby a oprav majetku, na kterém je vykonávána technická správa,
" zpracovávání stanovisek k existenci sítí a k ohlášeným stavebním úpravám majetku,
" odborný dohled nad kvalitou a rozsahem prováděných prací, kontrola využití poskytnutých prostředků na údržbu a opravy majetku,
" příprava smluv, objednávek a limitovaných příslibů, příprava ucelených částí rozpočtu města za odbor včetně kontrolní činnosti, vyhotovování dílčích evidencí, přehledů, seznamů, záznamů a protokolů,
" výkon spisové služby dle zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vedení písemností ve spisové službě GINIS,
" správa veřejných zakázek odboru,
" zpracovávání podkladů pro inventarizaci majetku ve správě odboru místního hospodářství a údržby majetku,
" zabezpečování dalších činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedoucím odboru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?