- 33 000 – 37 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 14.07.2021 Místo výkonu práce Studénka. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Patové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 19.730 Kč do 28.920 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, vybraných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), orientace v legislativě v oblasti smluvních vztahů, své odbornosti a samosprávy a znalost dalších souvisejících předpisů, aktivní znalost práce na PC (MS Office), morální bezúhonnost, samostatnost, rozhodnost, spolehlivost, umění jednat s lidmi, organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, řidičské oprávnění skupiny B.
Výhodou: praxe v oblasti správy majetku, praxe v oblasti veřejné správy.
Charakteristika vykonávané práce:
Podrobné informace k přihlášení se do výběrového řízení včetně požadovaných dokladů jsou uvedeny ve vyhlášení výběrového řízení č. 2/2021 – Referent/referentka odboru místního hospodářství a údržby majetku, jehož úplné znění je zveřejněno na úřední desce MěÚ a www stránkách města na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/
https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, nebo toto výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.
Nestačí zaslat pouze životopis elektronicky, je nutno postupovat dle zadání ve vyhlášení výběrového řízení, tj. zaslat požadované doklady se všemi náležitostmi fyzicky do 12.08.2021.
Městský úřad Studénka, nám. Republiky 762, Studénka. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 30.08.2021 (harmonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazečům v pozvánce na jimi uvedené místo trvalého pobytu nebo jimi uvedenou kontaktní adresu nebo e-mailovou adresu).
Kontakt: Ing. Milan Kyjovský – vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku, telefonicky na č.: zobrazit tel. číslo nebo osobně.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.