- Plný úvazek
z: 10.05.2023 Místo vhodné i pro OZZ. Nástup možný dle dohody s vybraným uchazečem.
Vyhlášení výběrového řízení č.3/2023 – Referent/referentka odboru místního hospodářství a údržby majetku, Městského úřadu Studénka.
Podrobné informace k přihlášení se do výběrového řízení včetně požadovaných dokladů jsou uvedeny ve vyhlášení výběrového řízení č. 3/2023 – Referent/referentka odboru místního hospodářství a údržby majetku, jehož úplné znění je zveřejněno na úřední desce MěÚ
a www stránkách města na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/
https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/
Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 24. května 2023 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu:
Mgr. Marek Zeman, tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ „REFERENT/REFERENTKA ODBORU MHÚM” – NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Doporučujeme prostudovat podmínky (vzdělání, praxe v oboru) na webových stránkách města.
Jiné požadavky:
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, vybraných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),
- orientace v legislativě v oblasti smluvních vztahů, své odbornosti a samosprávy a znalost dalších souvisejících předpisů,
- aktivní znalost práce na PC (MS Office),
- morální bezúhonnost, samostatnost, rozhodnost, spolehlivost,
- umění jednat s lidmi, organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení,
- řidičské oprávnění skupiny B.
Výhodou:
- praxe v oblasti správy majetku,
- praxe v oblasti veřejné správy.
Charakteristika vykonávané práce:
- zajišťování údržby po technické a organizační stránce u komunikací, chodníkových těles, mostů a lávek,
- zodpovědnost za zákonný stav dopravního značení na místních komunikacích,
- provádění aktualizace pasportu místních komunikací, chodníkových těles, ostatních ploch, dopravního značení,
- zajišťování zimní údržby a očisty města,
- evidence dešťových vpustí, aktualizace jejich pasportu včetně popisu technického stavu,
- zajišťování údržby a oprav majetku, na kterém je vykonávána technická správa,
- zpracovávání stanovisek k ohlášeným stavebním úpravám majetku,
- odborný dohled nad kvalitou a rozsahem prováděných prací, kontrola využití poskytnutých prostředků na údržbu a opravy majetku,
- příprava limitovaných příslibů, příprava ucelených částí rozpočtu města za odbor včetně kontrolní činnosti, vyhotovování dílčích evidencí, přehledů, seznamů, záznamů a protokolů,
- příprava materiálů pro jednání orgánů města,
- příprava podkladů pro rozpočet města v rámci své odpovědnosti,
a další…
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 29. května 2023.
Harmonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazeči v pozvánce na jím uvedené místo trvalého pobytu nebo jím uvedenou kontaktní adresu nebo e-mailovou adresu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, nebo toto výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.
Kontakt: Ing. Milan Kyjovský, vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Osobní kontakt dle domluvy s kontaktní osobou. Informace u kontaktní osoby:
PO, ST: 08:00 – 11:30 hodin, 12:30 – 17:00 hodin,
ÚT, ČT: 08:00 – 11:30 hodin, 12:30 – 14:00 hodin,
PÁ: 08:00 – 11:30 hodin, 12:30 – 13:00 hodin.



