- 40 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Nástup dle dohody.
Náplní práce je příprava investičních akcí města, stavební dozor při jejich realizaci a další činnosti odboru.
Na tomto pracovním zařazení se jedná o 9. až 10. tarifní třídu (dle dosaženého vzdělání SŠ nebo VŠ).
Možnost nástupu bude dle dohody.
Požadavky pro výkon práce:
Splnění požadavků dle § 4 zákona 312/2002 Sb.:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
vzdělání nejméně SŠ technického směru
znalost práce s PC a programy Word, Excel předpokládáme
řidičský průkaz skupiny B a praxe v řízení osobního vozidla nutná
Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat náležitosti a přílohy dle § 6, odst. 3 a 4 zákona 312/2002 Sb.
Jsou to:
1.
jméno, příjmení a titul uchazeče
2.
datum a místo narození uchazeče
3.
státní příslušnost uchazeče
4.
místo trvalého pobytu uchazeče
5.
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
6.
telefonní spojení a email (upřednostňujeme komunikaci elektronicky)
7.
datum a podpis uchazeče
K přihlášce budou přiloženy tyto doklady, jako příloha:
1.
životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech týkajících se realizace investicí, práce s PC apod.
2.
kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Vybraný uchazeč bude následně dokladovat:
1.
výpis z evidence Rejstříku trestů; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením;
2.
osvědčení o zdravotní způsobilosti
Pro podání písemné přihlášky se určuje termín do 12. prosince 2024 do 15.00 hodin na adresu:
Městský úřad Litovel, k rukám tajemníka, nám. Př. Otakara 778/1b, 784 01 Litovel.
Obálky budou označeny značkou „výběrové řízení – MH a SI“. Pozor: nestačí poštovní odeslání v uvedený den, ale faktické dodržení určeného termínu k předání žádosti.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Pokud nebude v přihlášce vyžádáno vrácení osobních materiálů, budou ihned po skončení výběrového řízení skartovány.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemusí být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazovanou pozici.
V případě potřeby k tomuto výběrovému řízení podá bližší informace tajemník MěÚ Litovel, mobil zobrazit tel. číslo , nebo elektronicky na adrese e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?