- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Popis činnosti pracovníka:
zajišťuje plnění úkolů v působnosti Odboru místního hospodářství a majetku (dále jen odboru)
zodpovídá za zveřejňování soukromoprávních smluv, smluv o poskytnutí dotace nebo návratných finančních výpomocí v registru smluv
hospodaří dle rozpočtových kapitol, dbá o hospodárné vynakládání finančních prostředků svěřené kapitoly, připravuje podklady pro rozpočet
plní usnesení rady a zastupitelstva v působnosti odboru
zastupuje město při sepisování smluv a jednáních o majetku města
účastní se za město Žatec při sepisování notářských zápisů ve věcech majetku města
jako zástupce vlastníka majetku města je účastníkem stavebního řízení
koordinuje a zodpovídá za veškeré činnosti v rozsahu působnosti odboru
zpracovává podklady v rámci své činnosti pro zodpovězení dotazů dle zákona č. 106/1999 Sb.
jedná ve věci majetkových nesouladů v dražbě a užívání nemovitostí
poskytuje metodickou pomoc příspěvkové organizaci – Technické služby města Žatec, p. o.
zodpovídá za spolupráci s Technickou správou města Žatce s.r.o. včetně zajišťování smluvních vztahů
zajišťuje vzájemnou spolupráci a informovanost mezi městským úřadem a ostatními organizacemi: Nemocnicí Žatec, z.ú., Žateckou regionální nemocnicí a.s., Technickou správou města Žatec, s.r.o., Městskými lesy Žatec
spolupracuje se společností Žatecká teplárenská a s. – plnění nájemní smlouvy, převody majetku, inventarizace movitého majetku – KPS, zajišťování smluvních vztahů ve věci osazovaní a nákupu KPS, zajišťování smluvních vztahů ve věci revizí a údržby stávajících KPS v objektech města, evidence rozhodnutí akcionáře
spolupracuje s pověřeným správcem RK MPR části nemovitého majetku města Žatce Žatce více na stránkách www.mesto-zatec.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.