- 42 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Požadavky: praxe v obdobné pozici (logistika, expedice) výhodou, orientace v celní problematice, znalost SAP výhodou, práce na PC, MS Office, AJ slovem i písmem, NJ velkou výhodou, výborné organizační a komunikativní schopnosti, samostatnost, spolehlivost, proaktivní jednání.
Náplň práce: objednávání přeprav, komunikace s dopravci/zákazníky, v cizím jazyce, koordinace expedice s logistikou/výrobou, příprava přepravních dokumentů, zajištění celní dokumentce ve spolupráci s externím partnerem, zpracování dokumentace v systému SAP, organizace chodu oddělení expedice.
Nabízíme: příspěvek na dopravu, příspěvek na stravování, roční odměny, týden dovolené navíc.
Kontakt: telefonicky 6–15 hodin, e-mailem nebo osobně 6–15 hodin nebo na výběrovém řízení po telefonické domluvě.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.