Referent zákaznického servisu s polštinou a angličtinou

Tábor
30.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Polský jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Hledáme posilu do týmu zákaznického servisu – pracovitou, komunikativní a týmovou osobnost, která plynně ovládá polštinu a angličtinu. Pozice vzniká z důvodu rozšíření oddělení o polsky mluvícího kolegu/kolegyni.

Szukamy wzmocnienia do zespołu obsługi klienta – pracowitej, komunikatywnej i zespołowej osoby, która biegle posługuje się językiem polskim i angielskim. Stanowisko powstaje w związku z rozszerzeniem działu o osobę mówiącą po polsku.

Náplň práce:

  • Každodenní komunikace se zákazníky v polštině a angličtině
  • Zpracování objednávek, zadávání dat do systému
  • Řešení dotazů zákazníků, administrativní podpora
  • Spolupráce s kolegy napříč odděleními
  • Zajištění plynulého chodu zákaznického servisu

 

  • Codzienna komunikacja z klientami w języku polskim i angielskim
  • Przetwarzanie zamówień, wprowadzanie danych do systemu
  • Obsługa zapytań klientów oraz wsparcie administracyjne
  • Współpraca z koleżankami i kolegami z różnych działów
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu obsługi klienta

Co od Vás očekáváme:

  • Komunikativní, spolehlivá a samostatná osobnost
  • Týmový hráč, který rád pomáhá zákazníkům
  • Člověk s dobrou pracovní morálkou a chutí učit se nové věci
  • Podmínkou je znalost polštiny a angličtiny

 

  • Komunikatywna, rzetelna i samodzielna osoba
  • Zawodnik zespołowy, który lubi pomagać klientom
  • Osoba o dobrej etyce pracy i chęci do nauki nowych rzeczy
  • Warunkiem koniecznym jest znajomość języka polskiego i angielskiego

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Nástupní mzdu 30 000 Kč hrubého
  • Flexibilní začátek pracovní doby mezi 7:00–8:00
  • Příležitostný home office po individuální dohodě s vedoucí (k dispozici firemní notebook)
  • 1 hodina jazykové výuky týdně v rámci pracovní doby, plně hrazená zaměstnavatelem
  • Podporující týmová kultura – 11 zkušených kolegů
  • Přímá podpora vedoucí oddělení a prostor pro profesní růst
  • Stabilní a moderní pracovní prostředí s důrazem na spolupráci a efektivitu

 

  • Wynagrodzenie początkowe 30 000 CZK brutto
  • Elastyczny początek dnia pracy w godzinach 7:00–8:00
  • Okazjonalna praca zdalna po indywidualnym uzgodnieniu z przełożonym (dostępny firmowy laptop)
  • 1 godzina nauki języka tygodniowo w ramach czasu pracy, w pełni finansowana przez pracodawcę
  • Wspierająca kultura zespołowa – 11 doświadczonych współpracowników
  • Bezpośrednie wsparcie przełożonego działu oraz możliwości rozwoju zawodowego
  • Stabilne i nowoczesne środowisko pracy z naciskiem na współpracę i efektywność

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Trenkwalder a.s.
Heřmanická 1648/5
710 00 Ostrava

IČO: 25857011
Datová schránka: rbxgq8d
Další informace:
GPS: 49.846973,18.31497095,
S-JTSK: -468336.77 -1100763.00, RUIAN: 3217124

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak se nenechat napálit při hledání práce ve službách a provozu?

Jak se nenechat napálit při hledání práce ve službách a provozu?

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?