- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
Zaměstnanec zajišťuje komplexní výkon agendy ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti. Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů. Vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení.
Přihlášky do výběrového řízení: formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 22. 7. 2023 na e-mail: e-mail přes do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 280310 (PP) nebo na adresu: FÚ pro Pardubický kraj, Ing. Ivona Sykáčková, Boženy Němcové 2625, PSČ 530 02 Pardubice, kontaktní osoba: Ing. Ivona Sykáčková, telefon: zobrazit tel. číslo
Hrubá měsíční mzda: 10. PT: dle dosažené praxe od 23 390 Kč do 34 370 Kč + zvl. příplatek 2 150 Kč + os. ohodnocení po 3 měsících (zástup za MD a RD)
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.