- Zkrácený úvazek
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků výběrové řízení na místo:
Úředník/ce – referent vymáhání pohledávek
oddělení daní a poplatků finančního odboru
na dobu: neurčitou
nástup: 1.7.2020 případně dle dohody
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Další požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, obor ekonomický výhodou,
- znalost souvisejících právních předpisů v oblasti ekonomické a daňové, zejména:
o zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů,
o zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů,
o zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů,
o zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,
o zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů,
- uživatelská znalost práce na PC (Word, Internet, Excel),
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, dobré komunikační schopnosti, profesionální vystupování,
- zvláštní odborná způsobilost podle zákona č. 512/2002 Sb., v platném znění, pro výkon správních činností při správě daní a poplatků výhodou,
- orientační znalost podvojného účetnictví pro vybrané účetní jednotky výhodou,
- praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou.
Charakteristika vykonávané pozice:
Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. Vymáhání pohledávek města a daňové exekuce, výzvy k úhradě, exekuční příkazy. Spolupráce se soudy, Celním úřadem, Exekutorským úřadem, policií ČR, zaměstnavateli a dalšími institucemi při zajišťování vymáhání pohledávek.
Nabízíme:
- Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days a další benefity.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 27.3.2020 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu:
Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.
Z : 28.2.2020