- 37 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Charakteristika činnosti
Koordinace a metodické usměrňování rozhodujících směrů výkonu správy daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, zahrnující stanovení jednotných pravidel pro uplatňování pravomoci správců daně.
Zpracování daňových tvrzení k dani z příjmů fyzických osob a k dani z přidané hodnoty, vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti a kontrolních hlášení daně z přidané hodnoty.
Vyměřování a doměřování daní, předepisování příslušenství daní včetně ukládání pokut.
Vedení spisů daňových subjektů za oblast spravovaných daní.
Vydávání rozhodnutí při správě daní. Vyřizování žádostí daňových subjektů v souladu s daňovým řádem.
Písemná a ústní komunikace s daňovými subjekty.
Vystavování a schvalování platebních a přeúčtovacích poukazů, vracení přeplatků.
Provádění analytické a vyhledávací činnosti v rámci své působnosti.
Vyrozumívání daňových subjektů o výši jejich nedoplatků. Předávání nedoplatků daňových subjektů na vymáhání.
Zpracování stanovisek k odvoláním daňových subjektů, případně řešení jiných opravných prostředků.
Spolupráce a komunikace s ostatními orgány veřejné správy a samosprávy, s Policií ČR, atd.
Veškeré další činnosti související se správou daní.
K předložení
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 29.5.2023 na e-mail: e-mail přes do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 280820 (PP) nebo na adresu: Finanční úřad pro Pardubický kraj, Ing. Ivona Sykáčková, Boženy Němcové 2625, 530 02 Pardubice
kontaktní osoba: Ing. Ivona Sykáčková
telefon: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?