- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Městský úřad Český Dub
Charakteristika vykonávané činnosti:
správa poplatků města – odpady, psi, pobyt, užívání veřejného prostranství
správa a vymáhání pohledávek – obchodní, z poplatků, z hospodaření s majetkem, z bytového hospodářství
podpůrné administrativní aktivity dle pokynu vedoucího odboru a vedoucí oddělení
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, tj.:
státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., v platném znění,
dosažení věku 18 let,
způsobilost k právním úkonům,
bezúhonnost,
ovládání českého jazyka a další
Kvalifikační předpoklady:
minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
znalost účetních programů a práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
Jiné požadavky:
komunikační schopnosti a schopnost týmové práce
pečlivost, samostatnost, odpovědnost a smysl pro detail
znalost práce s účetním systémem GORDIC a administrativní zkušenosti výhodou
motivační dopis
Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, místo trvalého pobytu
státní příslušnost uchazeče
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
strukturovaný životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
datum, podpis uchazeče
Platové zařazení:
9. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců, ve znění p. p., 21 710 Kč – 31 820 Kč
platový stupeň dle počtu let započitatelné praxe; možnost osobního příplatku
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný termín nástupu: ihned nebo dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: 1. 10. 2024
Předpokládaný termín výběrového řízení: 2. 10. 2024 (9,00 –12,00 hodin)
Způsob podání přihlášky: osobně nebo písemně na adresu městského úřadu, k rukám tajemníka, adresa: nám. B. Smetany č. 1, Český Dub, PSČ 463 43
Obálku označte textem: Výběrové řízení – referent správy daní a poplatků
Den vyhlášení: 16. 9. 2024
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?