Referent/Ka Oddělení Majetkové Správy

Olomouc
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Edita Soldán Pulkrábková, zobrazit tel. číslo

O nás

Arcibiskupství olomoucké vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Referent/referentka oddělení majetkové správy. 

Náplň práce:

  • řešení procesů veškerých majetkoprávních operací (koupě, prodeje, pachty, nájmy, výpůjčky, věcná břemena a dalších),
  • řešení revizí katastru, komplexních pozemkových úprav,
  • spolupráce při zpracovávání evidence pozemků,
  • jednání s orgány veřejné správy, katastrálním a pozemkovým úřadem,
  • majetkoprávní posouzení pro umístění staveb a jakékoliv zatížení pozemků,
  • komunikace s farnostmi a dalšími subjekty spadajícími pod Arcibiskupství olomoucké v oblasti majetkoprávní agendy,
  • realizace zařazení do majetku, příprava protokolů o zařazení a vyřazení majetku,
  • vedení evidence majetku v elektronické verzi dle nájemních smluv a zařazovacích a vyřazovacích protokolů,
  • práce v IS pit-FM (kontrola, zadávání dat, aktualizace funkcí ve spolupráci se zpracovatelem).

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně SŠ vzdělání,
  • znalost problematiky správy majetku,
  • profesionální vystupování, vyjednávací a komunikační schopnosti,
  • schopnost samostatné orientace v terénu při kontrole a správě majetku,
  • schopnost orientace v mapových podkladech a výkresové dokumentaci,
  • samostatnost, flexibilita a ochota učit se,
  • pokročilá znalost práce na PC, zeména MS Excel,
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič,
  • znalost informačního systému pit-FM a práce s katastrem nemovitostí– výhodou,
  • liská zralost a schopnost komunikace se všemi sociálními skupinami,
  • orientace v církevním prostředí – výhodou.

Nabízíme:

  • zázemí významné organizace,
  • různorodou a smysluplnou práci,
  • školení v dané problematice,
  • pružnou pracovní dobu,
  • 5 týdnů dovolené,
  • sick days,
  • příspěvek na stravování.

 

Nástup dle dohody.

Místo výkonu práce: Olomouc

Pracovní úvazek 40 hod./týdně.

Spolu s životopisem zašlete i motivační dopis, nejpozději do 05. 11. 2025

S vybranými zájemci bude uskutečněn osobní pohovor.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?