- Plný úvazek
ALPLA spol. s r.o je rodinná společnost se sídlem v rakouském Hardu zabývající se výrobou plastových obalů nejvyšší kvality. Přibližně 16.000 zaměstnanců působících ve 154 závodech ve 40 zemích světa vyrábí obaly pro potravinářský, kosmetický a chemický průmysl. Zastoupení v ČR je se svými 180 zaměstnanci nedaleko Benešova u Prahy.
Jsi proaktivní, týmový hráč, který rád posouvá věci kupředu a chce za sebou vidět výsledky své práce? Na rozvoji našich zaměstnanců nám záleží, proto hledáme možná právě Tebe.
Výsledkem Tvé práce bude nastavený kompletní systém školení a vzdělávání od A do Z a všichni zaměstnanci budou mít požadované znalosti a dovednosti, aby mohli bezpečně, odborně a efektivně vykonávat svou práci.
Pomůžeš nám i s HR administrativou, které nikdy není málo
“Co bude Tvým cílem?”:
- Ve spolupráci s vedoucími oddělení (výroba, kvalita, apod.) vytvořit a pravidelně aktualizovat tréninkový plán a zodpovídat za to, aby matice dovedností odpovídala požadavkům a potřebám pro jednotlivé pracovní pozice (zákonná školení, bezpečnostní, interní školení výroby, kvality, apod.)
- Zabezpečení vstupního školení nováčků od A do Z
- Proškolování a realizace vstupních školení a dalších pravidelných školení
- Úzká spolupráce s vedoucími oddělení při plánování a realizaci školení
- Nastavení a optimalizace systému procesů pro školení = all in one (sjednocení standardizovaného vzhledu formulářů, správa dokumentů, archivace školení, evidenční systém, kontrolní systém, vyhodnocovací systém školení)
- Zajištění realizace a organizace školení v domluvených termínech – interní školení, komunikace s externími dodavateli
- V rámci našeho HR týmu Tě neminou činnosti spojené se supportem a administrativou (zajištění ubytování návštěvám, taxi, překlady a jiné adhoc úkoly)
„Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?“
- Zkušenosti z oblasti tréninků, rozvoje, vzdělávání, příp. HR projektů
- Praxi ve výrobním závodě na obdobné pozici výhodou
- Uživatelskou znalost MS Office, zvláště Excel
- Spolehlivost, zaměření na detail, systematičnost
- Výborné komunikační dovednosti, motivace a „tah na branku“
- AJ na komunikativní úrovni výhodou
- Proaktivitu a flexibilitu
- Nové výzvy brát jako příležitost
„Co můžeme nabídnout“?
- Menší tým HR nadšenců, kteří chtějí věci posouvat
- Pestrou a smysluplnou práci, kde je každý den jiný
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s rodinným prostředím
- Plnou podporu při zaškolení i následnou podporu
- Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů – 13. mzda, stravenky, příspěvek na dopravu, odměna za docházku, karta MultiSport, vstup do bazénu v Benešově zdarma pro celou rodinu, 25 dní dovolené, flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Pracovní poměr na dobu určitou na 2 roky s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Další zaměstnanecké výhody, příplatky a odměny
- Nástup možný ihned, ale rádi si si na Vás počkáme