- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co by Vám nemělo chybět
SŠ /VOŠ/ VŠ vzdělání
Praxe v administrativě (i brigády v rámci studia)
Dobrá znalost práce na PC – MS Office (znalost IS SAP výhodou)
Dobré organizační schopnosti, zodpovědný přístup k práci
Příjemné a seriózní vystupování, komunikativnost
Časová flexibilita, korektnost, diskrétnost, loajalita
Jazyková způsobilost v češtině a angličtině popř. i v dalším jazyku (NJ, RJ)
Proč se Vám u nás bude líbit?
Jsme úspěšná společnost, která je jedničkou ve svém oboru
Šikovní lidé u nás rostou profesně i osobně
Je pro nás důležitý dobrý kolektiv a týmový duch

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.