- Plný úvazek
Pracoviště: Horní náměstí 433/21, Olomouc – školení bude probíhat první tři měsíce v Brně
Co bude vaší náplní práce?
- starat se o harmonogram firmy a plánovat efektivně čas
- přijímat telefony klientů, obchodníků a partnerů, vyřizování emailové korespondence
- vyplňovat a evidovat smlouvy klientům i obchodním zástupcům,
- delegovat cca 50 zaměstnanců
- sledovat a evidovat reporting, controlling procesu firmy
- být pro ředitele pravou rukou ve všech oblastech
- osobní pochůzky po úřadech, poštách a nákupech.
Určitě se přihlaste, pokud
- vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
- máte logické a strategické myšlení
- organizační schopnosti a time-management vám není cizí
- dokážete kontrolovat úkoly a být plně zodpovědná za všechna plnění
- jste milá, reprezentativní, s dobrými komunikačními schopnostmi,
- dokážete optimalizovat opakující se úkony
- vytvářet vlastní pracovní postupy a systematicky provádět změny
- máte ráda přehled a pořádek
- nevadí vám časté změny harmonogramu a dokážete se rychle přizpůsobovat.
Co byste měla ještě splňovat?
- samostatně ovládat počítač (textové soubory, tabulky, prezentace),
- orientovat se na internetu, zvládnout si vyhledat, co neznáte
- základní znalosti účetnictví
- mít dobrou znalost českého jazyka (psát bez pravopisných chyb),
- být samostatná, flexibilní a odolná vůči stresu,
- být aktivní řidič, řidičský průkaz sk. B
Co nabízíme?
- prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
- možnost kariérního i osobního růstu, vzdělávání v oboru
- odpovídající finanční ohodnocení
- firemní telefon, PC a kompletní kancelářské zázemí,
- pracovní doba po-pá 9.00–17.00 hodin,
- 5 týdnů dovolené,
Nástup: dle domluvy
Kontakt POUZE emailem nebo telefonicky.



