Referent/ka správy majetku (2 místa)

Staré Město, Praha
Plný úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vyšší odborné
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme 2 nové kolegy či kolegyně na pozici referent/referentka správy majetku v odboru hospodaření s majetkem.

Náplň práce:

  • příprava majetkoprávního vypořádávání pozemků zastavěných komunikacemi a dalšími stavbami hl. m. Prahy
  • kompletní příprava smluv
  • vedení evidence pozemků a jejich využívání
  • provádění místních šetření v oblasti pozemků, zajišťování právní a technické dokumentace
  • správa pozemků ve vlastnictví hl. m. Prahy
  • zajišťování nárokových a nenárokových převodů vymezeného majetku státu na hl. m. Prahu v návaznosti na novelu zákona o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích
  • kontrolní činnost, včetně návrhu řešení a opatření

Co od Vás očekáváme:

  • vzdělání VŠ Bc. nebo VOŠ
  • znalost problematiky hospodaření s obecním majetkem včetně jeho komerčního využití
  • znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365, internet)
  • dobré komunikační schopnosti, dobrá úroveň písemného projevu
  • pečlivost
  • výhodou znalost zákona o hlavním městě Praze, zákona o svobodném přístupu k informacím, zákona o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích

Co Vám můžeme nabídnout:

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXX0KUV%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXX0KUV/UD_vyberove-rizeni_HOM_referent_SM_1242_3734_VR109-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 10. září 2025.

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.

Benefity

  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na ubytování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na dovolenou
  • Firemní školka

Sídlo firmy

HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Mariánské náměstí 2/2
110 00 Praha

IČO: 00064581
Datová schránka: 48ia97h
Další informace:
GPS: 50.087108629871,14.417829761697,
S-JTSK: -743057.84 -1043018.74, RUIAN: 21714746

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT