Administrativní podpora (m/ž)
- Ústí nad Labem
- O2 Czech Republic a.s.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | jiný |
Lokalita | Velké Březno |
Firma | Obec Velké Březno |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice |
Hrubá mzda | 20.130 – 29.520 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
postup projednávání a schvalování, zabezpečuje výběrová řízení na cenu, připravuje
nájemní a kupní smlouvy, zabezpečuje úhrady energií a ostatních nákladů, řeší
stížnosti na svém úseku, sestavuje příjmovou a výdajovou část rozpočtu.
výměnu bytů (jednotek), organizačně zabezpečuje činnost vlastníka při přechodu
nájmu a podnájmu bytu. Přijímá žádosti na koupi bytu (jednotek), zabezpečuje
administrativu s tím spojenou, zabezpečuje přípravu nájemních a kupních smluv, řeší
stížnosti na svém úseku.
zabezpečuje celý legislativní postup přijímání a schvalování, zabezpečuje výběrová
řízení na cenu, zabezpečuje přípravu nájemních a kupních smluv, provádí namátkovou
kontrolu jejich dodržování, řeší stížnosti na svém úseku.
platby na nájemném a službách spojených s bydlením, vyměřuje penále, zabezpečuje
zajištění pohledávek proti promlčení a vymáhání pohledávek dle ObčZ.
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
fyzická osoba je státním občanem České republiky, nebo má v České republice trvalý pobyt,
dosáhla věku 18 let, její způsobilost k právním úkonům není omezena, je bezúhonná a ovládá
jednací jazyk.
Požadavky na uchazeče:
· Ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo střední odborné vzdělání
· Organizační schopnosti,
· Dobrá znalost práce s PC – minimálně MS Office,
· Řidič skupiny „B“
Výhodou: praktické zkušenosti s výkonem tohoto typu práce, územní znalost, komunikační
dovednosti, znalost programu SSB.
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat:
· Jméno, příjmení a titul.
· Datum a místo narození.
· Adresu místa trvalého pobytu a adresu bydliště, je-li odlišné od místa trvalého pobytu.
· Číslo občanského průkazu nebo číslo povolení k pobytu, jde-li o cizího státního
občana.
· Kontaktní spojení – telefon, případně e-mail
· Datum a podpis zájemce.
K přihlášce zájemce připojí tyto doklady:
· Strukturovaný profesní životopis, ve kterém uvede údaje o dosavadních zaměstnáních
a o odborných znalostech a dovednostech.
· Výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, spolu s jeho
úředním překladem do českého jazyka. Pokud takový doklad domovský stát nevydá,
doloží bezúhonnost čestným prohlášením.
· Úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie
osvědčení o absolvování odborných kurzů a školení.
· Písemný souhlas s nakládáním s osobními údaji ve znění:
„ V souladu s ustanovením § 5, odst. 2 zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních
údajů, souhlasím s tím, aby moje osobní údaje, které tímto poskytuji Obecnímu úřadu
Velké Březno, byly zpracovávány pro účely výběrového řízení na obsazení pracovní
pozice „Referent správy majetku 2“. Jméno a příjmení, datum narození a podpis“.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Pouze písemné přihlášky (ne e-mail) s požadovanými přílohami doručte nejpozději do
pondělí 13. 11. 2023 do 16:30 hod. osobně nebo poštou do podatelny Obecního úřadu
Velké Březno, Děčínská 211, 403 23 Velké Březno, okr. Ústí nad Labem, v zapečetěné
obálce označené v levém horním rohu nápisem“ VŘ – byty – neotvírat“ s uvedením jména a
adresy zájemce a adresáta (o včasnosti podání rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny
obecního úřadu).
Případné dotazy zodpoví tajemník úřadu Obecního úřadu Velké Březno:
tel: zobrazit tel. číslo nebo e-mail: tajemní
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Ke svému starobnímu důchodu můžete pracovat na plný úvazek i na brigádě. Na co všechno máte nárok, si ukážeme v tomto článku. Připojíme i informace pro ty, kteří mají nárok na invalidní důchod. Po roce práce máte nárok na přepočítání a zvýšení svého starobního důchodu - ukážeme vám, jak na to.
Hrubá vs. čistá mzda - pojďme se podívat na to, z čeho se mzda skládá, a hlavně, kolik dostanete v čistém. Povíme vám, jaká daňová zvýhodnění můžete uplatňovat, aby vaše čistá mzda byla ještě vyšší. Abyste nebyli překvapeni, vysvětlíme vám, co všechno vám zaměstnavatel může ze mzdy strhnout. Ukážeme vám, jaký je rozdíl mezi nárokovou a nenárokovou částí mzdy, a také jaké jsou nejčastější formy vyplácení mzdy.
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.
Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.
Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.
Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.
První den v nové práci je vaší vizitkou – co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje