- Plný úvazek

postup projednávání a schvalování, zabezpečuje výběrová řízení na cenu, připravuje
nájemní a kupní smlouvy, zabezpečuje úhrady energií a ostatních nákladů, řeší
stížnosti na svém úseku, sestavuje příjmovou a výdajovou část rozpočtu.
výměnu bytů (jednotek), organizačně zabezpečuje činnost vlastníka při přechodu
nájmu a podnájmu bytu. Přijímá žádosti na koupi bytu (jednotek), zabezpečuje
administrativu s tím spojenou, zabezpečuje přípravu nájemních a kupních smluv, řeší
stížnosti na svém úseku.
zabezpečuje celý legislativní postup přijímání a schvalování, zabezpečuje výběrová
řízení na cenu, zabezpečuje přípravu nájemních a kupních smluv, provádí namátkovou
kontrolu jejich dodržování, řeší stížnosti na svém úseku.
platby na nájemném a službách spojených s bydlením, vyměřuje penále, zabezpečuje
zajištění pohledávek proti promlčení a vymáhání pohledávek dle ObčZ.
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
fyzická osoba je státním občanem České republiky, nebo má v České republice trvalý pobyt,
dosáhla věku 18 let, její způsobilost k právním úkonům není omezena, je bezúhonná a ovládá
jednací jazyk.
Požadavky na uchazeče:
· Ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo střední odborné vzdělání
· Organizační schopnosti,
· Dobrá znalost práce s PC – minimálně MS Office,
· Řidič skupiny „B“
Výhodou: praktické zkušenosti s výkonem tohoto typu práce, územní znalost, komunikační
dovednosti, znalost programu SSB.
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat:
· Jméno, příjmení a titul.
· Datum a místo narození.
· Adresu místa trvalého pobytu a adresu bydliště, je-li odlišné od místa trvalého pobytu.
· Číslo občanského průkazu nebo číslo povolení k pobytu, jde-li o cizího státního
občana.
· Kontaktní spojení – telefon, případně e-mail
· Datum a podpis zájemce.
K přihlášce zájemce připojí tyto doklady:
· Strukturovaný profesní životopis, ve kterém uvede údaje o dosavadních zaměstnáních
a o odborných znalostech a dovednostech.
· Výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, spolu s jeho
úředním překladem do českého jazyka. Pokud takový doklad domovský stát nevydá,
doloží bezúhonnost čestným prohlášením.
· Úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie
osvědčení o absolvování odborných kurzů a školení.
· Písemný souhlas s nakládáním s osobními údaji ve znění:
„ V souladu s ustanovením § 5, odst. 2 zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních
údajů, souhlasím s tím, aby moje osobní údaje, které tímto poskytuji Obecnímu úřadu
Velké Březno, byly zpracovávány pro účely výběrového řízení na obsazení pracovní
pozice „Referent správy majetku 2“. Jméno a příjmení, datum narození a podpis“.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Pouze písemné přihlášky (ne e-mail) s požadovanými přílohami doručte nejpozději do
pondělí 13. 11. 2023 do 16:30 hod. osobně nebo poštou do podatelny Obecního úřadu
Velké Březno, Děčínská 211, 403 23 Velké Březno, okr. Ústí nad Labem, v zapečetěné
obálce označené v levém horním rohu nápisem“ VŘ – byty – neotvírat“ s uvedením jména a
adresy zájemce a adresáta (o včasnosti podání rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny
obecního úřadu).
Případné dotazy zodpoví tajemník úřadu Obecního úřadu Velké Březno:
tel: zobrazit tel. číslo nebo e-mail: tajemní
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?