- 30 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
postup projednávání a schvalování, zabezpečuje výběrová řízení na cenu, připravuje
nájemní a kupní smlouvy, zabezpečuje úhrady energií a ostatních nákladů, řeší
stížnosti na svém úseku, sestavuje příjmovou a výdajovou část rozpočtu.
výměnu bytů (jednotek), organizačně zabezpečuje činnost vlastníka při přechodu
nájmu a podnájmu bytu. Přijímá žádosti na koupi bytu (jednotek), zabezpečuje
administrativu s tím spojenou, zabezpečuje přípravu nájemních a kupních smluv, řeší
stížnosti na svém úseku.
zabezpečuje celý legislativní postup přijímání a schvalování, zabezpečuje výběrová
řízení na cenu, zabezpečuje přípravu nájemních a kupních smluv, provádí namátkovou
kontrolu jejich dodržování, řeší stížnosti na svém úseku.
platby na nájemném a službách spojených s bydlením, vyměřuje penále, zabezpečuje
zajištění pohledávek proti promlčení a vymáhání pohledávek dle ObčZ.
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
fyzická osoba je státním občanem České republiky, nebo má v České republice trvalý pobyt,
dosáhla věku 18 let, její způsobilost k právním úkonům není omezena, je bezúhonná a ovládá
jednací jazyk.
Požadavky na uchazeče:
· Ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo střední odborné vzdělání
· Organizační schopnosti,
· Dobrá znalost práce s PC – minimálně MS Office,
· Řidič skupiny „B“
Výhodou: praktické zkušenosti s výkonem tohoto typu práce, územní znalost, komunikační
dovednosti, znalost programu SSB.
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat:
· Jméno, příjmení a titul.
· Datum a místo narození.
· Adresu místa trvalého pobytu a adresu bydliště, je-li odlišné od místa trvalého pobytu.
· Číslo občanského průkazu nebo číslo povolení k pobytu, jde-li o cizího státního
občana.
· Kontaktní spojení – telefon, případně e-mail
· Datum a podpis zájemce.
K přihlášce zájemce připojí tyto doklady:
· Strukturovaný profesní životopis, ve kterém uvede údaje o dosavadních zaměstnáních
a o odborných znalostech a dovednostech.
· Výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, spolu s jeho
úředním překladem do českého jazyka. Pokud takový doklad domovský stát nevydá,
doloží bezúhonnost čestným prohlášením.
· Úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie
osvědčení o absolvování odborných kurzů a školení.
· Písemný souhlas s nakládáním s osobními údaji ve znění:
„ V souladu s ustanovením § 5, odst. 2 zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních
údajů, souhlasím s tím, aby moje osobní údaje, které tímto poskytuji Obecnímu úřadu
Velké Březno, byly zpracovávány pro účely výběrového řízení na obsazení pracovní
pozice „Referent správy majetku 2“. Jméno a příjmení, datum narození a podpis“.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Pouze písemné přihlášky (ne e-mail) s požadovanými přílohami doručte nejpozději do
pondělí 13. 11. 2023 do 16:30 hod. osobně nebo poštou do podatelny Obecního úřadu
Velké Březno, Děčínská 211, 403 23 Velké Březno, okr. Ústí nad Labem, v zapečetěné
obálce označené v levém horním rohu nápisem“ VŘ – byty – neotvírat“ s uvedením jména a
adresy zájemce a adresáta (o včasnosti podání rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny
obecního úřadu).
Případné dotazy zodpoví tajemník úřadu Obecního úřadu Velké Březno:
tel: zobrazit tel. číslo nebo e-mail: tajemní
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.