- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Už 30 let se věnujeme firemnímu stravování a stejně dlouho měníme pohled veřejnosti na něj. Ctíme tradice a oceňujeme inovace. Zákazníkům nabízíme pestrý výběr jídel, od poctivé české kuchyně, přes chutné zdravé pokrmy až po etnickou stravu. K našim lidem jsme vždycky fér a umíme je spravedlivě ocenit. Přidejte se!
Do našeho týmu
hledáme kolegu/kolegyni na pozici Recruiter specialista.
Tvoje náplň práce:
Aktivní vyhledávání nových zaměstnanců
Zajištění náborového procesu pro firemní restaurace (inzerce volných pozic, pohovory s kandidáty atd.)
Možné cestování v rámci regionu Čechy
Komunikace a spolupráce s ostatními odděleními – převážně manažery restaurací
Vyhodnocování efektivity náborových akcí, spolupráce s marketingovým oddělením
Administrativní zajištění uvedených činností a správa interní databáze uchazečů
Koho hledáme:
Aktivního člověka, který rád překonává překážky a umí dobře jednat s lidmi
Nebojí se nových úkolů a orientuje se v gastronomii
Nevadímu cestování v rámci České republiky (aktivní řidič)
Zkušenosti s náborem zaměstnancům a dobrou znalost práce s PC (excel, world)
Co Ti můžeme nabídnout:
Zázemí stabilní firmy, která působí v ČR již 25 let
Dynamickou a zajímavou práci s využitím vlastních zkušeností
Flexibilní pracovní doba, možnost pracovat částečně z domova „home office“
Notebook, firemní telefon i k soukromým účelům
Odborná školení
Program Multisport Benefit – vstupy na sportoviště po celé ČR
O2 Family – zvýhodněné tarify i pro rodinné příslušníky – neomezené volání
Slevy u firemních partnerů
Firemní automobil i k soukromým účelům
Nástup:
prosinec/leden
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?