- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Máš zkušenost s náborem? Rád/a komunikuješ s lidmi? Na LinkedIn, Facebook, Instagram jsi jako doma? Pak právě Tebe hledáme!!!
Pro našeho klienta, úspěšnou, dynamicky se rozrůstající mezinárodní výrobní společnost, hledáme na doplnění HR týmu posilu na pracovní pozici HR Specialista/náborář…
Jaká je náplň práce?
Především nábor nových kolegů do týmů napříč celou společností.
Podílení se na onboardingu nových zaměstnanců a příprava nástupních/výstupních dokumentů.
HR marketing – budeš hledat nové cesty, jak přitáhnout vhodné kandidáty.
Spolupodílení se na veškeré HR agendě od A do Z.
Hledáme kolegu či kolegyni s…
SŠ vzděláním – nejlépe v oblasti HR,
praxí v oblasti náboru zaměstnanců,
znalostí Zákoníku práce a práce na PC (MS Office, zejména Excel),
se smyslem pro zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost,
vlastními nápady, drivem, zapálením a nakažlivě pozitivní náladou,
a mírně pokročilou znalostí AJ (email, občas reporting…).
Co nabízíme?
Zajímavé finanční ohodnocení a fajn pracovní kolektiv.
Budeš-li se chtít dále vzdělávat, jsme pro, máme interní systém vzdělávání a osobního rozvoje.
Samozřejmostí je kvalitní pracovní zázemí a vybavenost (notebook, mobilní telefon).
Nedržíme se jen Zákoníku práce a tak nad rámec nabízíme systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu, příspěvek do caffeterie a na jazykové kurzy, bonus za doporučení nového zaměstnance…).
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
Těšíme se na Tvé CV a podrobnosti probereme již společně…

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.