- Zkrácený úvazek

Máš zkušenost s náborem? Rád/a komunikuješ s lidmi? Na LinkedIn, Facebook, Instagram jsi jako doma? Pak právě Tebe hledáme!!!
Pro našeho klienta, úspěšnou, dynamicky se rozrůstající mezinárodní výrobní společnost, hledáme na doplnění HR týmu posilu na pracovní pozici HR Specialista/náborář…
Jaká je náplň práce?
Především nábor nových kolegů do týmů napříč celou společností.
Podílení se na onboardingu nových zaměstnanců a příprava nástupních/výstupních dokumentů.
HR marketing – budeš hledat nové cesty, jak přitáhnout vhodné kandidáty.
Spolupodílení se na veškeré HR agendě od A do Z.
Hledáme kolegu či kolegyni s…
SŠ vzděláním – nejlépe v oblasti HR,
praxí v oblasti náboru zaměstnanců,
znalostí Zákoníku práce a práce na PC (MS Office, zejména Excel),
se smyslem pro zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost,
vlastními nápady, drivem, zapálením a nakažlivě pozitivní náladou,
a mírně pokročilou znalostí AJ (email, občas reporting…).
Co nabízíme?
Zajímavé finanční ohodnocení a fajn pracovní kolektiv.
Budeš-li se chtít dále vzdělávat, jsme pro, máme interní systém vzdělávání a osobního rozvoje.
Samozřejmostí je kvalitní pracovní zázemí a vybavenost (notebook, mobilní telefon).
Nedržíme se jen Zákoníku práce a tak nad rámec nabízíme systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu, příspěvek do caffeterie a na jazykové kurzy, bonus za doporučení nového zaměstnance…).
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
Těšíme se na Tvé CV a podrobnosti probereme již společně…
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?