- 32 180 – 52 420 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Beire s.r.o. zakázkově navrhuje, vyrábí a dodává výstavní stánky a virtuální showroomy po celém světě. Naše práce, tým, co vše umíme, můžete vidět na www.beire.eu
Mezinárodní projektový manažer ("IPM"), je v Beire zodpovědný za organizační přípravu a následnou fyzickou realizaci kreativních výstavních stánků pro společnosti po celém světě.
Budete pracovat z našeho zázemí v Milovicích, okr. Nymburk, s možností cestovat po Evropě či USA.
• Hlavním cílem Vaší práce bude realizace výstavní expozice, tedy zkoordinování všech spolupracujících oddělení Beire, podílejících se na stavbě výstavní expozice.
• Poradenství a neustálá komunikace s klienty.
• Komunikace s kolegy z technického oddělení, s designery i stavbyvedoucími z našeho Beire týmu.
• Koordinace objednávek s našimi dodavateli a přímou komunikací s výstavištěm.
• Výběrem a objednáváním materiálů
• Spolupráce s naším grafickým studiem na přípravě tiskové grafiky a médií
• Vypracováním projektových složek pro naše montážní týmy.
• Mluvíte česky a anglicky (nebo německy) na velmi zdatné úrovni.
• Komunikaci chápete jako neodmyslitelnou součást Vaší každodenní práce.
• Máte organizační schopnosti, máte schopnost stanovit si priority a dotahovat úkoly až do konce.
• Umíte pracovat pod tlakem, učinit rychlá rozhodnutí a efektivně si poradit v každé situaci.
• Jste člověk orientovaný na výsledek a všechny vaše kroky, aktivity a úkoly vedou k dosažení mezinárodního obchodu a spokojenosti klienta.
• Máte dobré znalosti MS Office (zejména Outlook, Excel, Word, Powerpoint).
• Vlastníte řidičské oprávnění sk. B.
• Nemáte problém pracovat na adrese Ostravská 777, Milovice, okr. Nymburk.
Které kompetence jsou výhodou, nikoliv podmínkou:
• Zkušenosti s výstavami, veletrhy, event marketingem, grafickým designem, interiérovým designem, 3D designem.
• Znalost stavebních materiálů a konstrukce.
• Dáme Vám prostor se podílet na zajímavých projektech a profesně růst.
• "Táhneme za jeden provaz", vzájemně se podporujeme a učíme navzájem, tedy odborně rosteme spolu.
• Notebook, mobil.
• Přispíváme na penzijní / životní pojištění.
• Dostanete stravenky, MultiSport kartu a další příjemné záležitosti.
• Pořádáme super letní a zimní firemní akce, a také spolu občas posnídáme či poobědváme.
• Občerstvení na pracovišti jako je káva, čaj, sušenky, ovoce, …
• Možnost používat plně vybavenou kuchyňku.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?