- Plný úvazek

Společnost Beire s.r.o. zakázkově navrhuje, vyrábí a dodává výstavní stánky a virtuální showroomy po celém světě. Naše práce, tým, co vše umíme, můžete vidět na www.beire.eu
Mezinárodní projektový manažer ("IPM"), je v Beire zodpovědný za organizační přípravu a následnou fyzickou realizaci kreativních výstavních stánků pro společnosti po celém světě.
Budete pracovat z našeho zázemí v Milovicích, okr. Nymburk, s možností cestovat po Evropě či USA.
• Hlavním cílem Vaší práce bude realizace výstavní expozice, tedy zkoordinování všech spolupracujících oddělení Beire, podílejících se na stavbě výstavní expozice.
• Poradenství a neustálá komunikace s klienty.
• Komunikace s kolegy z technického oddělení, s designery i stavbyvedoucími z našeho Beire týmu.
• Koordinace objednávek s našimi dodavateli a přímou komunikací s výstavištěm.
• Výběrem a objednáváním materiálů
• Spolupráce s naším grafickým studiem na přípravě tiskové grafiky a médií
• Vypracováním projektových složek pro naše montážní týmy.
• Mluvíte česky a anglicky (nebo německy) na velmi zdatné úrovni.
• Komunikaci chápete jako neodmyslitelnou součást Vaší každodenní práce.
• Máte organizační schopnosti, máte schopnost stanovit si priority a dotahovat úkoly až do konce.
• Umíte pracovat pod tlakem, učinit rychlá rozhodnutí a efektivně si poradit v každé situaci.
• Jste člověk orientovaný na výsledek a všechny vaše kroky, aktivity a úkoly vedou k dosažení mezinárodního obchodu a spokojenosti klienta.
• Máte dobré znalosti MS Office (zejména Outlook, Excel, Word, Powerpoint).
• Vlastníte řidičské oprávnění sk. B.
• Nemáte problém pracovat na adrese Ostravská 777, Milovice, okr. Nymburk.
Které kompetence jsou výhodou, nikoliv podmínkou:
• Zkušenosti s výstavami, veletrhy, event marketingem, grafickým designem, interiérovým designem, 3D designem.
• Znalost stavebních materiálů a konstrukce.
• Dáme Vám prostor se podílet na zajímavých projektech a profesně růst.
• "Táhneme za jeden provaz", vzájemně se podporujeme a učíme navzájem, tedy odborně rosteme spolu.
• Notebook, mobil.
• Přispíváme na penzijní / životní pojištění.
• Dostanete stravenky, MultiSport kartu a další příjemné záležitosti.
• Pořádáme super letní a zimní firemní akce, a také spolu občas posnídáme či poobědváme.
• Občerstvení na pracovišti jako je káva, čaj, sušenky, ovoce, …
• Možnost používat plně vybavenou kuchyňku.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.