- 40 635 Kč
- Plný úvazek

Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů. Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.
Hledáte stabilní a poctivou práci, která má budoucnost? Vidíte smysl v pomáhání lidem a máte rád komunikaci s nimi?
Potom hledáme právě Vás!
Do zavedeného klientského centra hledáme kolegy na pozici Specialista zákaznické podpory Vodafone.
PROČ SI VYBRAT PRÁVĚ NÁS?
Jsme dlouhodobě stabilní česká společnost.
Máme moderní kanceláře ve středu Olomouce, doprava nebude problém.
Jsme přátelský kolektiv, kde se všichni známe a vzájemně se podporujeme.
Nabízíme možnost karierního růstu – 90 % našeho managementu začínalo na stejné pozici.
Zdarma Vám poskytneme komplexní školení na komunikační a argumentační dovednosti.
Otevřeme Vám dveře k osobnímu rozvoji (tréninky, navazující certifikace od Vodafone).
Máte neustálou podporu ze strany nadřízeného.
Možnost i zkráceného úvazku.
Kromě fixní mzdy si můžete odnést i neomezené výkonnostní odměny.
Nabízíme možnost home office i firemní počítač.
CO ZÍSKÁTE PRACÍ U NÁS?
Fixní mzdu a k tomu neomezené výkonnostní odměny, které ovlivníte dobrými prodejními výsledky.
Nástupní mzdu 21 500 Kč a pravidelné navyšování.
Schopnost profesionální komunikace a argumentace – poradíte si s každou situací.
Mobilní tarif s neomezenými daty, pevný internet i Vodafone TV s výraznou slevou pro Vás i Vaše blízké.
Každý měsíc 100 bodů do Vodafone galerie, které slouží jako elektronická knihovna aplikací, knih a časopisů.
Odměnu až 15 000 Kč za doporučení nového kolegy.
Výhry z pravidelných soutěží.
A CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
Budete přijímat hovory zákazníků Vodafone a zodpovídat jejich dotazy i pomáhat řešit jejich potíže.
Budete kooperovat i s dalšími odděleními při hledání vhodného východiska.
S volajícími zákazníky budete konzultovat rozšíření produktů a služeb dle jejich potřeby.
Zpracovaná data budete zadávat do interních systémů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?