- 34 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů. Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.
Hledáte stabilní a poctivou práci, která má budoucnost? Vidíte smysl v pomáhání lidem a máte rád komunikaci s nimi?
Potom hledáme právě Vás!
Do zavedeného klientského centra hledáme kolegy na pozici Specialista zákaznické podpory Vodafone.
PROČ SI VYBRAT PRÁVĚ NÁS?
Jsme dlouhodobě stabilní česká společnost.
Máme moderní kanceláře ve středu Olomouce, doprava nebude problém.
Jsme přátelský kolektiv, kde se všichni známe a vzájemně se podporujeme.
Nabízíme možnost karierního růstu – 90 % našeho managementu začínalo na stejné pozici.
Zdarma Vám poskytneme komplexní školení na komunikační a argumentační dovednosti.
Otevřeme Vám dveře k osobnímu rozvoji (tréninky, navazující certifikace od Vodafone).
Máte neustálou podporu ze strany nadřízeného.
Možnost i zkráceného úvazku.
Kromě fixní mzdy si můžete odnést i neomezené výkonnostní odměny.
Nabízíme možnost home office i firemní počítač.
CO ZÍSKÁTE PRACÍ U NÁS?
Fixní mzdu a k tomu neomezené výkonnostní odměny, které ovlivníte dobrými prodejními výsledky.
Nástupní mzdu 21 500 Kč a pravidelné navyšování.
Schopnost profesionální komunikace a argumentace – poradíte si s každou situací.
Mobilní tarif s neomezenými daty, pevný internet i Vodafone TV s výraznou slevou pro Vás i Vaše blízké.
Každý měsíc 100 bodů do Vodafone galerie, které slouží jako elektronická knihovna aplikací, knih a časopisů.
Odměnu až 15 000 Kč za doporučení nového kolegy.
Výhry z pravidelných soutěží.
A CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
Budete přijímat hovory zákazníků Vodafone a zodpovídat jejich dotazy i pomáhat řešit jejich potíže.
Budete kooperovat i s dalšími odděleními při hledání vhodného východiska.
S volajícími zákazníky budete konzultovat rozšíření produktů a služeb dle jejich potřeby.
Zpracovaná data budete zadávat do interních systémů.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.