
Kaufland Česká republika v.o.s.
Administrativní podpora rozvoje nemovitostí / IME (ž/m)
O nás
Jsme úspěšná a stabilní mezinárodní obchodní společnost, která po celé republice provozuje 138 prodejen, 2 distribuční centra v Modleticích u Prahy a v Olomouci a vlastní masozávod v Modleticích u Prahy.
V České republice zaměstnáváme v současnosti více než 25 000 lidí na pozicích nejrůznějšího charakteru: prodavač, skladník, řezník, grafik, účetní, ajťák, nákupčí, personalista, manažer, architekt a mnoho dalších profesí. Práci nebo praxi u nás získáte, ať jste učeň, student, absolvent nebo odborník se zkušenostmi.
Co tě u nás bude bavit
- správa klíčové dokumentace: zajištění komplexní administrativy smluv, objednávek a souvisejících dokumentů pro stavební a rozvojové projekty
- projektová podpora: aktivní správa projektových dat, zakládání nových projektových prvků a udržování přehledu o projektech v interních systémech
- koordinace financí: správa a kontrola fakturace nespadající pod hlavní účetní systém, včetně kontroly platebních bodů ze smluv a komunikace s finančním oddělením
- administrativa dodavatelů: vedení a aktualizace evidence dodavatelů a subdodavatelů
- práce s nemovitostmi: evidence nových nabídek nemovitostí, jejich vyhodnocování a příprava podkladů
- komplexní administrativní servis: zajištění chodu oddělení, včetně přípravy plných mocí, kontroly dodržování pravidel (compliance check), dodatků smluv a dalších ad-hoc úkolů
- komunikační uzel: být klíčovou kontaktní osobou pro externí partnery a interní týmy (např. oddělení kontroly faktur)
- organizační podpora: správa docházkového systému, koordinace kalendáře a cestovních záležitostí pro vedení oblasti a organizace schůzek, firemních akcí a eventů (včetně partnerů z Německa a externích firem)
- digitalizace a procesy: podpora při zavádění nových digitálních nástrojů a interních procesů, včetně role klíčového uživatele pro platformy Google Workspace
- práce s procesní dokumentací: zapojení do práce s procesními modely a dokumentací
Co za to dostaneš
- smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
- po zapracování budeš moci občas vyměnit open space za home office a pracovat z domova (2 dny v týdnu)
- za poctivou práci dostaneš 25 dní dovolené
- příspěvek na stravování
- benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
- využití nonstop online lékařské konzultace (uLékaře.cz)
- kartu MultiSport (příspěvek na sportovní aktivity) a možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
- vánoční balíček apod.
- firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
- kancelář na centrále Praha Vypich včetně parkování
- pravidelnou zpětnou vazbu, školení na rozvoj dovedností, možnost na sobě pracovat a neustále se zlepšovat
Jak si tě představujeme
- máš min. středoškolské vzdělání
- umíš si svůj pracovní den efektivně zorganizovat, dokážeš si určit priority, dodržuješ stanovené termíny a dotahuješ věci do konce
- máš velmi dobrou znalost PC (MS Office anebo Google Workspace)
- komunikuješ profesionálně (s externími partnery a interními týmy)
- v případě potřeby se domluvíš německy anebo anglicky
- výhodou zkušenosti s právními dokumenty (smlouvami)
- praxe v nemovitostech vítaná
- rád se učíš novým věcem a jsi týmový hráč
- umíš se přizpůsobit měnícím se podmínkám
- ... a na ostatní si tě zaškolíme 🙂
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na vzdělávání



