Administrativní podpora rozvoje nemovitostí / IME (ž/m)

Břevnov, Praha
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Kaufland Česká republika v.o.s.

Jsme úspěšná a stabilní mezinárodní obchodní společnost, která po celé republice provozuje 138 prodejen, 2 distribuční centra v Modleticích u Prahy a v Olomouci a vlastní masozávod v Modleticích u Prahy.

V České republice zaměstnáváme v současnosti více než 25 000 lidí na pozicích nejrůznějšího charakteru: prodavač, skladník, řezník, grafik, účetní, ajťák, nákupčí, personalista, manažer, architekt a mnoho dalších profesí. Práci nebo praxi u nás získáte, ať jste učeň, student, absolvent nebo odborník se zkušenostmi.

Co tě u nás bude bavit

  • správa klíčové dokumentace: zajištění komplexní administrativy smluv, objednávek a souvisejících dokumentů pro stavební a rozvojové projekty
  • projektová podpora: aktivní správa projektových dat, zakládání nových projektových prvků a udržování přehledu o projektech v interních systémech
  • koordinace financí: správa a kontrola fakturace nespadající pod hlavní účetní systém, včetně kontroly platebních bodů ze smluv a komunikace s finančním oddělením
  • administrativa dodavatelů: vedení a aktualizace evidence dodavatelů a subdodavatelů
  • práce s nemovitostmi: evidence nových nabídek nemovitostí, jejich vyhodnocování a příprava podkladů
  • komplexní administrativní servis: zajištění chodu oddělení, včetně přípravy plných mocí, kontroly dodržování pravidel (compliance check), dodatků smluv a dalších ad-hoc úkolů
  • komunikační uzel: být klíčovou kontaktní osobou pro externí partnery a interní týmy (např. oddělení kontroly faktur)
  • organizační podpora: správa docházkového systému, koordinace kalendáře a cestovních záležitostí pro vedení oblasti a organizace schůzek, firemních akcí a eventů (včetně partnerů z Německa a externích firem)
  • digitalizace a procesy: podpora při zavádění nových digitálních nástrojů a interních procesů, včetně role klíčového uživatele pro platformy Google Workspace
  • práce s procesní dokumentací: zapojení do práce s procesními modely a dokumentací

Co za to dostaneš

  • smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
  • po zapracování budeš moci občas vyměnit open space za home office a pracovat z domova (2 dny v týdnu)
  • za poctivou práci dostaneš 25 dní dovolené
  • příspěvek na stravování
  • benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
  • využití nonstop online lékařské konzultace (uLékaře.cz)
  • kartu MultiSport (příspěvek na sportovní aktivity) a možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
  • vánoční balíček apod.
  • firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
  • kancelář na centrále Praha Vypich včetně parkování
  • pravidelnou zpětnou vazbu, školení na rozvoj dovedností, možnost na sobě pracovat a neustále se zlepšovat

Jak si tě představujeme

  • máš min. středoškolské vzdělání
  • umíš si svůj pracovní den efektivně zorganizovat, dokážeš si určit priority, dodržuješ stanovené termíny a dotahuješ věci do konce
  • máš velmi dobrou znalost PC (MS Office anebo Google Workspace)
  • komunikuješ profesionálně (s externími partnery a interními týmy)
  • v případě potřeby se domluvíš německy anebo anglicky
  • výhodou zkušenosti s právními dokumenty (smlouvami)
  • praxe v nemovitostech vítaná
  • rád se učíš novým věcem a jsi týmový hráč
  • umíš se přizpůsobit měnícím se podmínkám
  • ... a na ostatní si tě zaškolíme 🙂

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na vzdělávání

Sídlo firmy

Kaufland Česká republika v.o.s.
Bělohorská 2428/203
169 00 Praha

IČO: 25110161
Datová schránka: 8hvyjy8
Další informace:
GPS: 50.0786181,14.4321355,
S-JTSK: -748671.84 -1043292.10, RUIAN: 27931846

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.