Finanční manažer/ka projektu

Nové Město, Praha
33.280 – 49.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu určitou 1. 11. 2025 — 31. 12. 2026

O nás

MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR

Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).

Jsme Oddělení projektů inovací a sociálního začleňování při Odboru řízení projektů Ministerstva práce a sociálních věcí. Zajišťujeme realizaci neinvestičních projektů spolufinancovaných z evropských fondů. Zaměřujeme se na systémové projekty podporující sociální začleňování znevýhodněných skupin obyvatelstva a sociálně inovační projekty, které využívají inovativní přístupy k řešení naléhavých společenských a sociálních výzev.

Do našeho oddělení hledáme kolegyni/kolegu, která/ý bude mít na starosti komplexní řízení nového projektu.

V případě zájmu o tuto pozici, zašlete prosím do 31. 10. 2025 motivační dopis s uvedením názvu pozice doplněný strukturovaným profesním životopisem:

  1. na e-mailovou adresu elektronické podatelny MPSV, nebo
  2. datovou schránkou (sc9aavg), nebo
  3. písemně na adresu: Ministerstvo práce a sociálních věcí, personální oddělení, Na Poříčním právu 1, 128 01 Praha 2.

BLIŽŠÍ INFORMACE K NÁPLNI UVEDENÉHO PRACOVNÍHO MÍSTA VÁM POSKYTNE
Bc. Tatiana Konrádová, tel.: zobrazit tel. číslo

Náplň práce:

  • komplexní finanční řízení neinvestičního projektu financovaného z Operačního programu Zaměstnanost plus
  • monitoring a kontrola průběžného čerpání rozpočtu 
  • sledování a kontrola způsobilých nákladů
  • tvorba reportů a predikcí čerpání rozpočtu
  • zpracování žádosti o platbu v ISKP 21+
  • vedení mzdové evidence a vedení účetnictví projektu
  • zpracování objednávek a faktur
  • spolupráce na realizaci veřejných zakázek
  • spolupráce s projektovým manažerem a věcným týmem projektu
  • spolupráce s personálním a účetním oddělením
  • účast na kontrolách ze strany řídícího orgánu či vnějších nezávislých kontrolách

Co od Vás očekáváme:

  • státní občanství České republiky nebo jiné státní občanství s trvalým pobytem v České republice
  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu, příp. ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • proaktivní přístup, konstruktivní postoj k řešení výzev i problémů
  • schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
  • spolehlivost, organizovanost, pečlivost, ochota učit se
  • dobrá znalost MS Office
  • trestní bezúhonnost
  • zdravotní způsobilost

Výhodou:

  • vzdělání ekonomického zaměření
  • praxe na pozici s obdobným zaměřením
  • znalost práce s programem SAP
  • znalost práce s portálem MS ISKP 2021+
  • zkušenost s administrací projektů financovaných ze strukturálních fondů

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou a smysluplnou práci v sociálně inovačních a systémových projektech
  • stabilní zaměstnání ve státní správě
  • menší tým podporujících a přátelských kolegů/kolegyň
  • místo výkonu práce: Praha
  • pracovní poměr na dobu určitou (do 31. 12. 2026) s možností prodloužení
  • plný pracovní úvazek s možností zkrácení dle dohody 
  • nástup od listopadu nebo dle dohody
  • platové podmínky dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída), osobní příplatek a odměny (nenárokové složky platu)
  • notebook a mobilní telefon s tarifem
  • zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, možnost částečné práce z domova, ucelený systém vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny, možnost využití zvýhodněné MultiSport karty)

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Firemní školka

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?