- 50 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ekonomické oddělení poskytuje komplexní podporu veškerých finančních operací fakulty, zakázek, vědeckých projektů a spravuje rozpočet fakulty.
Co u nás budete dělat: poskytovat podporu díky znalostem zásad hospodaření jednotlivých typů projektů; zabezpečovat finanční kontrolu při přípravě finančních operací, zakázek, projektů
před jejich schválením, průběžném sledování uskutečňovaných operací až
do jejich konečného vypořádání a vyúčtování u jednotlivých typů projektů; upozorňovat na nežádoucí skutečnosti a rizika, která ovlivňují nebo by mohla ovlivňovat dané finanční, majetkové či personální operace na projektech, zjištěné nedostatky písemně řešit a navrhovat opatření k jejich odstranění; poskytovat odborné informace a metodickou pomoc v oblasti finanční kontroly, při změnách a úpravách projektů; připravovat podklady pro statistické výkazy, či výroční zprávy dle potřeby; po zapracování pomáhat s funkcí správce rozpočtu- zástup na jednotlivých typech projektů; koordinovat ekonomické činnosti fakulty ve spolupráci s jednotlivými odděleními fakulty či univerzity.
Rádi se potkáme s člověkem, který: absolvoval vysokoškolské vzdělání ekonomického směru nebo min. praxe 5 let jako účetní; aktivně ovládá anglický jazyk na min. úrovni B1; má výborné organizační schopnosti, koncepční a analytické myšlení, je schopen týmové spolupráce; je spolehlivý, samostatný, komunikativní, flexibilní a aktivně přistupuje k řešení problémů; ovládá práci na PC, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Na co se u nás můžete těšit: pracovní úvazek na hlavní pracovní poměr (možnost i zkráceného úvazku); smlouvu na dobu určitou (1 rok), s možností prodloužení na dobu neurčitou; nástup možný ihned nebo dle dohody; možnost výkonnostních prémií a odměn; práci v příjemném kolektivu děkanátu; flexibilní pracovní dobu, 5 týdnů dovolené; dotované stravování, univerzitní školku, jazykové a zaměstnanecké kurzy a pobyty; Microsoft Office do soukromých zařízení, zvýhodněné bankovní služby a mobilní tarif.
Písemné přihlášky (životopis a motivační dopis) posílejte elektronicky na e-mail přes . Více informací o fakultě naleznete na www.prf.jcu.cz
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.