- 28 610 – 44 360 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).
Do Oddělení projektů inovací a sociálního začleňování v Odboru řízení projektů hledáme kolegu/kolegyni na pozici finanční manažer/manažerka v neinvestičním systémovém projektu.
BLIŽŠÍ INFORMACE K NÁPLNI UVEDENÉHO PRACOVNÍHO MÍSTA VÁM POSKYTNE:
Bc. Tatiana Konrádová, tel.: zobrazit tel. číslo
• komplexní finanční řízení neinvestičního projektu financovaného z Operačního programu Zaměstnanost plus;
• monitoring a kontrola průběžného čerpání rozpočtu;
• sledování a kontrola způsobilých nákladů;
• tvorba reportů a predikcí čerpání rozpočtu;
• zpracování žádosti o platbu v ISKP 21+;
• vedení mzdové evidence a vedení účetnictví projektu;
• zpracování objednávek a faktur;
• spolupráce na realizaci veřejných zakázek;
• spolupráce s týmem projektu, účast na pravidelných poradách;
• spolupráce s personálním a účetním oddělením;
• účast na kontrolách ze strany řídícího orgánu či vnějších nezávislých kontrolách.
• státní občanství České republiky nebo jiné státní občanství s trvalým pobytem v České republice
• ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu, výhodou vzdělání v ekonomickém směru
• proaktivní přístup
• schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
• spolehlivost, organizovanost, pečlivost
• ochota učit se
• dobrá znalost MS Office
• trestní bezúhonnost
• zdravotní způsobilost
Výhodou:
• předchozí praxe na pozici s podobným zaměřením
• znalost práce s programem SAP
• znalost práce s portálem MS ISKP 2021+
• zkušenost s administrací projektů financovaných ze strukturálních fondů
• zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
• stabilní zaměstnání ve státní správě
• pracovní poměr na dobu určitou (do 30. 6. 2026, s možností prodloužení do 30. 9. 2027)
• poloviční pracovní úvazek (s možností navýšení)
• nástup od 15. 11. 2024 nebo dle dohody
• platové podmínky dle § 5 odst. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída) – u vysokoškolského vzdělání v bakalářském studijním programu nebo jen u vyššího odborného vzdělání dochází pří stanovení platu k odpočtu praxe v délce 2 let, u středoškolského vzdělání s maturitní zkouškou dochází pří stanovení platu k odpočtu praxe v délce 5 let
• osobní příplatek a odměny (nenárokové složky platu)
• zajímavou a smysluplnou práci v sociálně inovačních a systémových projektech
• menší tým podporujících a přátelských kolegů/kolegyň
• notebook a mobilní telefon s tarifem
• zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, možnost částečné práce z domova, příspěvek na stravování, fond kulturních a sociálních potřeb, další vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny)
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?