O nás
Mezinárodní, dynamická a progresivní FMCG společnost se sídlem v pražském Karlíně hledá nové kolegy do E-commerce týmu zaměřující se na lokální customer business a sales.
Velmi atraktivní příležitost pro kandidáty hledající práci v oblasti administrativy a obchodu na plný úvazek, nástup je možný ihned.
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Náplň práce
Vaší hlavní náplní práce bude administrativní podpora týmu Sales and E-commerce, zpracovnání reportů, dokumentů, analýz a práce s daty v MS Excel. Dále emailová a telefonická komunikace na denní bázi s externími partnery a kolegy napříč divizemi.
Co budete potřebovat, abyste uspěli
- Výborný mluvený i psaný projev v českém a anglickém jazyce
- Pokročilá znalost MS Excel (kontingenční tabulky, funkce atd.)
- Dobré komunikační a organizační dovednosti
- Spolehlivost, samostatnost, pečlivost
- Aktivní přístup k práci, motivace se učit novým věcem
- Předchozí zkušenosti z administrativy či obchodu jsou výhodou
Co Vám můžeme nabídnout
Zajímavou pracovní příležitost v rámci přátelského týmu v mezinárodním dynamickém prostředí, možnost kariérního postupu, motivační finanční ohodnocení, kafetérie a moderní kanceláře na Praze 8 – Karlín, 13. plat, sleva na firemní produkty, vánoční koš a další firemní benefity.
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- 13., případně 14. plat
- Možnost kariérního růstu
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí



