- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Hodil by se nám E-commerce Specialist, který s námi posune Globus na další úroveň!
E-commerce je váš svět a spolupráce s kolegy je pro vás stejně důležitá jako vaše ranní káva? Pak hledáme právě vás! Připojte se k našemu týmu a pomozte nám posilovat naše online prodeje a zajišťovat spokojenost našich zákazníků.
Na této pozici budete mít na starosti koordinaci marketingových aktivit a spolupráci s různými odděleními, jako je logistika nebo zákaznická péče. Vaším úkolem bude pomoci implementovat marketingové plány a zároveň reagovat na zpětnou vazbu od našich zákazníků. Kromě toho se budete podílet na vyhodnocování výkonu našich aktivit a navrhovat opatření pro zajištění spokojenosti.
Vaše každodenní činnost bude zahrnovat realizaci aktivit založených na pravidelném plánování. Společně se budete podílet na hladkém zpracování objednávek a podpoře akvizice nových zákazníků. Nebude chybět ani pravidelná komunikace s oddělením zákaznické péče a logistiky, abyste zajistili, že všichni ví, co se chystá a jak můžeme naše zákazníky ještě lépe uspokojit.
Pravidelně budete reportovat o úrovni spokojenosti našich zákazníků a navrhovat akce a promoakce podle aktuálních trendů v e-commerce. To vše za účelem udržení a zvýšení jejich spokojenosti. Vaše analytické myšlení a schopnost chápat e-commerce procesy vám umožní efektivně přenášet zpětnou vazbu od zákazníků na relevantní oddělení a podporovat tak tým v dosahování našich strategických cílů.
Co očekáváme? Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání s praxí v oboru, znalost e-commerce, a schopnost komunikovat s kolegy napříč odděleními. Neobejdete se také bez angličtiny na profesionální úrovni, organizačních schopností a pečlivosti.
Pozice je vhodná pro muže i ženy
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- 13. mzda před Vánoci
- možnost občasného Home Office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?