- 25 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Stabilní call centrum v Pardubicích rozšiřuje svůj tým a hledá právě tebe! 📞 📲
⚜ Hledáme kolegyni/kolegu do našeho obchodního týmu. ⚜
Chceš pomáhat lidem v jejich profesním růstu?
Máš zkušenosti s prodejem?
Nabízíme pozici s různorodou pracovní náplní. Budeš oporou našich kolegů a rozvíjet je v jejich obchodní činnosti. Součástí je rozvoj v komunikačních dovednostech, podpora a průběžné hodnocení kolegů.
Pracovníka/parťáka, který...
💪...bude podporou týmu a dokáže motivovat ostatní kolegy,
💪...je schopen objevit potenciál tam, kde ho ostatní nevidí,
💪...umí předat zpětnou vazbu a aktivně rozvíjet obchodní dovednosti,
💪...nebojí se výzev a dokáže vždy hledat řešení,
💪...je energický, dokáže „roztleskat“ tým, má tah na branku.
Výhodou:
👌 Zkušenosti s mentoringem a koučinkem,
👌 zkušenosti s prací v call centru.
👌 Výborné komunikační dovednosti,
👌 zkušenosti z obchodního oddělení,
👌 praxi s prací s lidmi,
👌 orientaci na výsledek,
👌 samostatnost,
👌 zodpovědnost.
👍 Zajímavou a kreativní práci v přátelském prostředí,
👍 motivační finanční ohodnocení,
👍 práci od pondělí do pátku bez svátků a víkendů od 8:00 – 16:30 hodin,
👍 Cafeterii (10.000 bodů za rok),
👍 příspěvek na telefon, a to dle tvojí volby ve výši až 23.100 Kč,
👍 neomezený zaměstnanecký tarif,
👍 dovolená 25 dní, 4 dny sick days a 1 den na dobrovolnou činnost,
👍 stravenkový paušál ve výši 63 Kč za každý den v práci,
👍 Multisport kartu,
👍 příspěvek na doplňkové penzijní spoření ve výši 1,5 % hrubé mzdy,
👍 krom standardního výplatního termínu, lze část bonusů čerpat již v půlce měsíce.
Zaujala tě naše nabídka, tak neváhej, zašli nám svůj životopis a přijď se přesvědčit!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?