Demand Manager

Praha
Plný úvazek

Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy – procesní specialisty, kteří se chtějí podílet na rozvoji nejen naší organizace, ale i sebe samých.

Jako součást odboru OCIO (kancelář ředitele IT) se přímo podílíme na naplňování strategických cílů organizace, a to skrze volbu a návrh vhodných procedurálních, aplikačních a technických řešení, která přímo podporují služby poskytované našim odběratelům v rámci Správy železnic.

Do našeho týmu hledáme Demand Managera, který bude zodpovědný za řízení a koordinaci poptávky po IT službách, sběr a vyhodnocování požadavků od byznysu a jejich převod do návrhů služeb. Součástí role je sledování trendů, identifikace budoucích potřeb a zajištění, aby IT služby odpovídaly strategickým cílům organizace.

Druh PPV

  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou

Pracoviště

  • V Celnici 1028/10, 110 00 Praha – Nové Město

Možný nástup

  • Ihned, nebo dle dohody

Požadované vzdělání

  • Minimálně SŠ s maturitou

Pracovní náplň:

  • Správa a rozvoj procesu Demand Management v rámci organizace
  • Sběr, evidence a analýza požadavků byznysu na IT služby
  • Převod byznysových potřeb do specifikací pro IT týmy
  • Prioritizace požadavků a koordinace jejich schvalování
  • Spolupráce na plánování rozvoje služeb
  • Facilitace jednání mezi byznysovými stakeholdery a IT týmy
  • Příprava a prezentace reportů o stavu a trendech v oblasti požadavků
  • Organizace pravidelných revizí poptávky a iniciace nápravných opatření
  • Spolupráce s procesy Service Request, Change a Service Level Management
  • Podpora vlastníků služeb při definování a rozvoji nových požadavků

Předpoklady pro tuto roli

Vhodný kandidát by měl disponovat následujícími znalostmi a mít min. 3 roky zkušeností v oblasti řízení IT služeb nebo souvisejících procesů.

Znalosti a dovednosti

  • Strategické a koncepční myšlení v oblasti řízení poptávky a služeb
  • Znalost rámce ITIL (ideálně verze 2 a 3), orientace v dalších metodikách (COBIT, Balanced Scorecard, Value Stream Mapping) výhodou
  • Schopnost identifikovat a analyzovat potřeby byznysu a převádět je do požadavků na IT služby
  • Znalost metod a nástrojů pro sběr, analýzu a prioritizaci požadavků, včetně tvorby business case, cost-benefit analýz a práce se základními finančními metodami (ROI, EVA, NPV, IRR)
  • Orientace v procesech ITSM (Idea Management, Service Level Management, Service Request Management, Change Management)
  • Schopnost komunikovat s byznysovými stakeholdery i IT týmy, facilitace jednání
  • Prezentační a komunikační dovednosti, vyjednávací schopnosti
  • Orientace v projektovém řízení a schopnost podílet se na plánování rozvoje služeb výhodou

Praktické zkušenosti

  • Min. 3 roky praxe v IT velké organizace (100 a více lidí)
  • Praktické vykonávání některé z následujících rolí:
  • Demand manager, nebo
  • Business Relationship Manager, nebo
  • Business Analyst / IT Analyst, nebo
  • IT Service Manager / Process Manager, nebo
  • Change Manager, nebo
  • jiná role spojená se sběrem, vyhodnocováním a řízením požadavků na IT služby
  • Průkazná zkušenost se sběrem, analýzou, vyhodnocováním a prioritizací požadavků
  • Zkušenost s převodem byznysových potřeb do specifikací pro IT týmy
  • Zkušenost s vyhodnocováním a prioritizací požadavků
  • Praktická zkušenost s ticketovacím nástrojem Atlasian JIRA

Osobnostní profil

  • Samostatnost a zodpovědnost
  • Silné analytické, komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Schopnost facilitovat jednání mezi byznysem a IT týmy
  • Odolnost vůči stresu a schopnost prioritizovat úkoly
  • Týmová spolupráce a respekt k ostatním

Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu (37,5 h týdně)
  • Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem
  • Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
  • Volnočasovou kartu MultiSport
  • Tankovací kartu OMV
  • Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.

Sídlo firmy

Správa železnic, státní organizace
Dlážděná 1003/7
110 00 Praha

IČO: 70994234
Datová schránka: uccchjm
Další informace:
GPS: 50.086994790337,14.43209745811,
S-JTSK: -742048.10 -1043170.42, RUIAN: 21708215

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT