Demand planner

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Randstad HR Solutions s.r.o.

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Pro našeho klienta – prestižní společnost se zaměřením na spotřební zboží – hledáme posilu do týmu Supply Chain. Hledáme zkušeného a analyticky zaměřeného Demand plannera, jehož úkolem bude řídit a optimalizovat celý proces plánování poptávky pro region Střední a Jihovýchodní Evropy.

Máte zkušenosti s plánováním poptávek a pojem S&OP vám není cizí? Jste profesionál s analytickým myšlením a silnými komunikačními dovednostmi v českém i anglickém jazyce? Pak se neváhejte přihlásit.

náplň práce:

  • vytvářet a udržovat měsíční a týdenní prognózy s využitím statistik, historických dat a tržních informací
  • analyzovat prodejní trendy, sezónní vzorce a dopady promoakcí pro zlepšování přesnosti prognóz
  • vést měsíční S&OP proces (Sales & Operations Planning)
  • usnadňovat jednání k dosažení jednotného, realizovatelného plánu poptávky
  • úzce spolupracovat s oddělením prodeje, marketingu a produktového managementu
  • propojovat komerční a operační týmy pro převod obchodních strategií do operačních plánů
  • spolupracovat se supply plannery pro zajištění optimální úrovně zásob a zákaznického servisu
  • řídit prognózy životního cyklu produktů (PLC), včetně zavádění nových produktů (NPI) a plánování ukončení prodeje (EoL)
  • spolupracovat s IT týmy na zlepšování plánovacích nástrojů

co vám nabídneme

  • částečný HO
  • 25 dní dovolené
  • narozeninové volno
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • bonus za doporučení nového kolegy do týmu
  • příspěvek na stravování
  • Multisport nebo SODEXO karta
  • služební mobilní telefon i pro soukromé použití
  • slevy na firemní produkty
  • firemní akce, teambuildingy, snídaně

co od vás očekáváme

  • min. 3 roky praxe na pozici demand planner nebo supply planner
  • zkušenosti z mezinárodního prostředí a se spotřebním zbožím, výhodou
  • znalost procesů S&OP a metodologie prognózování
  • zkušenost s SAP APO nebo podobnými plánovacími nástroji je výhodou
  • AJ na úrovni min. B2
  • profesionální a analytický přístup k práci, umění řešit problémy a silné komunikační dovednosti

jak se přihlásit

Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Sídlo firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha

IČO: 08025851
Datová schránka: irtzzw4
Další informace:
GPS: 50.08138825,14.4221921,
S-JTSK: -742840.69 -1043766.32, RUIAN: 21700931

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?